tokiohotelverhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fake Love

2 plaatsers

Ga naar beneden

Fake Love Empty Fake Love

Bericht  THfan vr mei 09, 2008 9:47 am

dit verhaal heb ik héél lang geleden geschreven, en ik de gramatica is niet overal even sterk.
maar ik denk dat ik het hier toch maar ga posten.
het gaat over bill, die een geheim heeft, en ik probeer erachter te komen [samen met tom] wat het is Razz
klinkt al saai..
nouwja.

ik post het in stukjes, en verander de spelling ook nog wel.
als ik verder moet posten, moet je het maar zeggen.

het is steeds omgewisseld: Tom's POV, en Marleen's POV.
ik zal het er wel boven zetten Razz


Laatst aangepast door THfan op vr mei 09, 2008 9:53 am; in totaal 1 keer bewerkt
THfan
THfan
Admin

Aantal berichten : 152
Registration date : 27-04-08

https://tokiohotelverhalen.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Fake Love Empty Re: Fake Love

Bericht  THfan vr mei 09, 2008 9:48 am

1
tom's POV


'ik ga vanavond vroeg naar bed.' bill gaapt weer. ik begin te lachen.
'jij gaat altijd vroeg naar bed..' hij steekt zijn tong uit naar mij.
'whaha,, wat zijn we weer grappig... ik heb honger.' en bill loopt naar de keuken toe. hij komt terug met een grote zak chips. ik probeer de zak af te pakken.
'jij moest toch vroeg naar bed? geef maar hier,, die zak!' dan scheurt hij open. heel de bank en de grond ligt vol. ik duw bill van de bank af, en hij valt op de grond, midden in de chips. ik zucht.
'als je valt, val dan nooit meer op de chips... dit krijg ik niet meer opgeraapt. hoor!' bill glimlacht, en trekt de stofzuiger uit de kast. na een kwartiertje is alles weer schoon. ik kijk weer naar de tv. de film is net afgelopen. ik duw bill weer van de bank af.
'allemaal door jou! nu mis ik het einde van de film! bedankt!' boos loop ik naar boven toe. bill komt me achterna.
'ik dacht dat jij nooit zo vroeg naar bed ging.' zegt hij lachend, en ik gooi mijn kussen tegen zijn gezicht aan.




verder??
THfan
THfan
Admin

Aantal berichten : 152
Registration date : 27-04-08

https://tokiohotelverhalen.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Fake Love Empty Re: Fake Love

Bericht  Georgfanth vr mei 09, 2008 2:14 pm

Doe maar ik wil wel weten hoe je toen schreef!
Georgfanth
Georgfanth

Aantal berichten : 58
Leeftijd : 28
Registration date : 05-05-08

http://georgfanth.websitemaker.nl/tokiohotel

Terug naar boven Ga naar beneden

Fake Love Empty Re: Fake Love

Bericht  THfan vr mei 09, 2008 2:38 pm

verwacht niet te veel! Razz
in het begin lijkt het doodsaai, maar over 5 stukjes ofzo is het leuk.
in totaal zijn het 31 van zulke stukjes:

2
Marleen’s POV

'MAAM! mag ik bij michelle logeren?' ik ren met twee treden tegelijk de trap op. als ik boven ben, valt de telefoon bijna uit mijn handen.
'mag dat mam?'
'uhm,, als je niks te doen hebt, is het goed.'
'ik heb niks te doen.'
ik hoor michelle door de telefoon 'ja' roepen. ik ren weer naar beneden toe.
'over vijf minuutjes ben ik bij jou.' en ik hang op. snel pak ik mijn spullen in, en ren de straat uit naar michelle.
'gezellig! ik ben vanavond alleen thuis!' schreeuwt ze al over de straat. ik begin te lachen, en samen lopen we naar binnen toe. als ik mijn spullen heb weg gelegd, en zo,, gaan we tv kijken. als ik in de keuken wat drinken haal, begint michelle te gillen.
'whaa! kijk! der letzte tag op tv!' snel kom ik met twee nog half volle glazen de kamer in. samen zingen we heel hard mee. na het nummer komt een interview met TH. michelle en ik zitten hyperactief op de bank. omstebeurt vertalen we een zin. [is op een Duitse zender, niet ondertiteld.] na het interview komt de clip van spring nicht ('whaaa!'). daarna is er weer zo'n vrouw van zo'n programma.
'hallo kijkers. vandaag een Tokio hotelspecial. het schijnt dat Tokio hotel rust zoekt. de vier bandleden zijn zelf naar het buitenland getrokken. het nieuws gaat dat ze in oostenrijk zitten.' michelle en ik kijken elkaar aan.
'hoezo zouden ze rust zoeken??' michelle haalt haar schouders op.
'als ze straks maar weer fit zijn om nieuwe nummers op te nemen, en zo' en we worden weer melig
THfan
THfan
Admin

Aantal berichten : 152
Registration date : 27-04-08

https://tokiohotelverhalen.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Fake Love Empty Re: Fake Love

Bericht  THfan vr mei 09, 2008 3:14 pm

van dit verhaal is er ook een deel 2
alleen die heb ik niet afgemaakt, dat was té saai:P
ik zal hem hier achteraan posten,, denk ik.


volgende stuk:

3
Tom’s POV


'gustav en georg komen over tien minuutjes aan.' hoor ik bill roepen. als ik op mijn wekker kijk zie ik dat het tien voor half tien is. ik heb me verslapen! snel sta ik op, en kleed me aan. dan gaat de bel. als ik even later beneden kom, zitten bill, gustav en georg allemaal op de bank.
'was moeilijk te vinden, zeg! al die plaatsnamen enzo lijken op elkaar.. amsterdam, rotterdam..' ik knik.
'is ook moeilijker om ons op te sporen' georg begint te lachen.
'whaha,, of ze ons hier niet herkennen.' bill knikt.
'maar wij hebben ook vakantie.' ik stoot bill aan.
'het is nog geen vakantie. pas over een week.' gustav schiet in de lach.
volgende dag
'ik heb honger! ik heb honger! ik heb honger!'
'bill, hou je mond!' roep ik boos.
'ik heb honger! ik heb honger!' gaat bill door. ik geef hem een klap.
'ik heb honger, en ik heb pijn! ik heb honger en ik heb pijn!' ik maak de achterdeur open, en duw bill naar buiten. snel draai ik de deur dicht. bill bonkt op de deur.
'laat me erin!'
'als je normaal kan doen!'
'ik heb honger!'
'ik zei normaal!'
'okee..' en ik draai de deur weer open. zodra bill boven is, begint hij weer.
'ik heb honger! ik heb honger!' gustav is het zat. hij loopt naar buiten toe. als hij een kwartiertje later terugkomt, met een grote taart loopt hij naar de slaapkamer van bill. hij gooit de taart in de gezicht van bill.
'smakelijk!' zegt hij half boos, half lachend. beneden zitten georg en ik van de andere taart te eten. gustav pakt ook een groot stuk. als bill een half uur later beneden komt, is de taart al bijna op. hij gaat zitten, en kijkt naar de taart.
'bedankt, jongens..' en schrokt het stuk snel naar binnen.
THfan
THfan
Admin

Aantal berichten : 152
Registration date : 27-04-08

https://tokiohotelverhalen.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Fake Love Empty Re: Fake Love

Bericht  Georgfanth vr mei 09, 2008 4:00 pm

Dat stuk met die taart vind ik wel grappig maar als iemand dat bij mij doet ligt eraan wie word ik echt woedend
Georgfanth
Georgfanth

Aantal berichten : 58
Leeftijd : 28
Registration date : 05-05-08

http://georgfanth.websitemaker.nl/tokiohotel

Terug naar boven Ga naar beneden

Fake Love Empty Re: Fake Love

Bericht  THfan vr mei 09, 2008 6:19 pm

ja klopt, heb ik ook.
alleen toen vond ik dat nog grappig Razz
bijna komt het échte verhaal. dis zegmaar een soort van intro-achtig.



4
maandag op school,,laatste uur,, Marleen’s POV

steffi gaat langs michelle zitten, en ik ga achter hun zitten. we hebben studieles. onze mentor hangt een verhaal op over vakantiewerk, als ineens de deur opengaat. er stapt een meisje de klas in. de mentor loopt naar haar toe.
'dit is tal. haar ouders zijn verhuisd, en ze komt hier op school. je mag langs marleen gaan zitten.' en hij wijst de lege plek aan, langs mij. verlegen gaat het meisje zitten, en de mentor gaat weer verder met zijn verhaal. ik kijk het meisje aan.
'ik ben marleen.'
'ik ben tal.' zegt ze verlegen.
'ik kon het lokaal niet vinden, wat een grote school!' ik begin te lachen.
'whaha,, heeft iedereen in het begin. wij leiden je straks wel rond.' steffi en michelle stellen zich nu ook voor. als de les voorbij is, gaat iedereen snel naar huis toe. ik, steffi en michelle leiden Tal rond.
'waar woon je ergens?' vraagt steffi.
'uhm,, ik weet niet pressies waar,, maar je moet hier links, recht, rechtdoor,, en twee keer rechts, en dan nummer 54.' michelle en ik schieten in de lach. tal kijkt ons raar aan. 'sorry..'zeg ik half lachend.
'ik begin melig te worden.' en michelle en ik schieten allebij weer in de lach
THfan
THfan
Admin

Aantal berichten : 152
Registration date : 27-04-08

https://tokiohotelverhalen.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Fake Love Empty Re: Fake Love

Bericht  Georgfanth vr mei 09, 2008 6:40 pm

Ik zie mij al helemaal voor me volgens jaar voor het eerst op de middelbare
Georgfanth
Georgfanth

Aantal berichten : 58
Leeftijd : 28
Registration date : 05-05-08

http://georgfanth.websitemaker.nl/tokiohotel

Terug naar boven Ga naar beneden

Fake Love Empty Re: Fake Love

Bericht  THfan vr mei 09, 2008 6:43 pm

zit je nog in groep acht??
ik dacht dat je veel ouder was! Razz Shocked Very Happy
ik zit al in de 3e Neutral



5
marleen’s POV

'we hebben een nieuw meisje in de klas. mag ze hier logeren, samen met steffi en michelle?' mijn moeder kijkt me raar aan.
'op een doordeweekse dag??' ik zucht.
'na deze week is het vakantie, en dan is iedereen weg, en zo. toe?? '
'nauw, vooruit dan.' en ik ben meteen steffi en michelle op. als ik klaar ben, kijk ik mijn ouders nog een keer heel lief aan.
'Tal kent de weg niet. mag ik haar ophalen?' mijn moeder zucht.
'ik had gewoon beter nee kunnen zeggen. ga d'r maar ophalen.' na Tal opgebeld te hebben, trek ik mijn jas aan, en loop naar buiten toe. het is ondertussen al 8 uur,, maar nog steeds licht. een half uur later, als ik het eindelijk heb gevonden, bel ik aan. Tal maakt open.
'maam! ik ga! doei!' en ze trekt de deur achter zich dicht. samen lopen we over straat.
'bijna vakantie!' zeg ik hard.
'wat ga je doen?' vraagt tal. ik begin te lachen.
'ik ga samen met michelle tom en bill stalken. maar ze zitten al ondergedoken. iemand is ons voor geweest..' ik schiet in de lach. tal kijkt me aan.
'je lacht om je eigen grappen... maar bedoel je tom en bill van tokio hotel?' ik knik.
'tuurlijk!,, hoezo??' tal schiet ook in de lach.
'mag ik mee stalken?? ze zijn zoo gaaf! het schijnt dat ze ondergedoken zitten.' ik knik.
'jaa,, weet ik. maar toch ga ik ze stalken.' en onderweg zingen we allemaal nummers.
bij mij thuis,, op mijn kamer,, met steffi en michelle erbij
'dus jij zou tom willen??' tal knikt.
'zeker wel! hij weet hoe het moet!' en ze glimlacht. steffi schiet in de lach.
'in het begin dacht ik dat je kij verlegen enzo was, maar volgens mij valt dat reuze mee.' tal knikt. ik gooi een kussen naar steffi.
'ik wist het al meteen, dat ze cool genoeg was voor ons.' michelle schiet ook in de lach. 'whaha,, zeker wel. nu nog net zo melig als ons.
THfan
THfan
Admin

Aantal berichten : 152
Registration date : 27-04-08

https://tokiohotelverhalen.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Fake Love Empty Re: Fake Love

Bericht  Georgfanth vr mei 09, 2008 6:54 pm

Ja ben 12 mijn nicht zit in de 2de wou dat ik 15 was zo zie er ook uit zo denk ik ook al alleen ik ben in 1995 geboren en niet in 1993... Mensen denken ook dat ik 15/16 ben ik ben ook al uit gegroeid ben nou 1.73 heb een genantie vraag van mijn broertje gehad echt erg mijn ex-vriendje zat erbij momenteel ook 14. de vraag was Maya waarom heb jij al borsten godsamme ik lag me kapot te schamen ... Embarassed
Georgfanth
Georgfanth

Aantal berichten : 58
Leeftijd : 28
Registration date : 05-05-08

http://georgfanth.websitemaker.nl/tokiohotel

Terug naar boven Ga naar beneden

Fake Love Empty Re: Fake Love

Bericht  THfan vr mei 09, 2008 6:57 pm

jaa, ik zou me ook kapot schamen!
gelukkig heb ik een zusje [is ook erg, hoor]

ik ben ook ongeveer 1.73 denk ik.
maar ben maar blij dat je nog even op de basisschool zit.
in het begin is de middelbare leuker, maar naar een tijdje toch niet meer.





6
tom's POV, 2 dagen later

'bill, schiet eens op!' roep ik naar bill. hij zit nu al een half uur op de badkamer.
'ja! bijna klaar!' hoor ik hem terug roepen. ik bonk nog een keer tegen de deur aan, en bill draait boos het slot open. hij staat voor de spiegel.
'ga dan douchen, als je zo nodig moet.' zegt hij boos. ik pak een handdoek, en mijn kleren, en als ik terug kom, is bill al klaar.
'veel plezier, en schiet op, want eigenlijk mocht Georg als ik klaar was.' ik schiet in de lach. Georg staat meer als 1¼ uur in de badkamer. snel douche ik me, en als ik klaar ben, en me aangekleed heb, enzo, ga ik naar de keuken om te ontbijten. ik trek een kast open, maar hij is leeg. ik trek een andere la open, maar die is ook leeg.
'wie heeft zich vol zitten laaien met mijn ontbijt?' vraag ik boos. Gustav en bill steken allebei hun hand op.
'had je maar niet zolang moeten douchen.' zegt bill glimlachend, en ik trek aan zijn haar.
'ik ga wel brood halen.'zeg ik boos. ik trek mijn jas aan, en loop sluipend over straat. als we niet gevonden willen worden, zullen we moeten proberen dat niemand ons ziet. bill lukt dat sowieso al niet, en mij misschien nog een beetje. als ik de bakkerszaak inkom, zie ik een meisje zitten.
'hoi.' zegt ze.
'hoi.' zeg ik verlegen. hopelijk kent ze me niet, maar volgens mij wel. ze loopt naar me toe, en gaat langs me zitten. ze glimlacht naar me.
'ik heet Tal.' zegt ze. ik knik, en bestel brood. als ik me weer omdraai, zit ze er nog steeds. 'volgens mij weet ik ook hoe jij heet.' ik kijk haar aan.
'ik krijg zo meteen hele erge ruzie met de rest, omdat je me herkent hebt, maar je moet tegen niemand zeggen dat je me hebt gezien. beloof je dat?' Tal kijkt me raar aan.
'wat is er dan? waarom zitten jullie ondergedoken?' ik pak mijn brood aan, en betaal.
'sorry, ik ga weer. beloof het aan niemand te vertellen. beloofd?' ze knikt. ik geef haar nog een hand, en dan ga ik.
als ik binnen ben, gooi ik het brood op de bank.
'als jullie het brood niet hadden opgemaakt, was ik nu niet herkend.' zeg ik boos. bill kijk verschrikt op.
'hoe kan dat? wat heb je gedaan?'
'ik heb brood gehaald, en zo'n meisje zat daar te wachten.' TRIINGG. de bel.
'ik maak open.' zeg ik boos. ik loop naar de gang, en maak de deur open. Tal staat er weer. 'sorry, maar je vergat je wisselgeld.' zegt ze lief. ik zucht.
'je wilt nu zeker binnenkomen?' ze knikt lief. ik laat haar binnen.
'nauw, ik hoef zeker niemand voor te stellen. jongens, dit is Tal. ze kwam me mijn.. wisselgeld brengen...' Gustav schiet in de lach.
'je hebt het weer voor elkaar, zeg!'
THfan
THfan
Admin

Aantal berichten : 152
Registration date : 27-04-08

https://tokiohotelverhalen.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Fake Love Empty Re: Fake Love

Bericht  Georgfanth vr mei 09, 2008 6:59 pm

Hoe oud dat je dan dat ik was?
Georgfanth
Georgfanth

Aantal berichten : 58
Leeftijd : 28
Registration date : 05-05-08

http://georgfanth.websitemaker.nl/tokiohotel

Terug naar boven Ga naar beneden

Fake Love Empty Re: Fake Love

Bericht  THfan vr mei 09, 2008 7:02 pm

daar stond wel 12, onder je plaatje, dus dat wist ik wel.
maar ik heb eigenlijk helemaal geen contact met jongere mensen. alleen klasgenootjes.
en nichtjes en neefjes van die leeftijd heb ik ook niet meer Razz
ik had je wel iets ouder geschat,
ook omdat je TH-fan bent, enzo.
want dat is geen kindermuziek.





7
marleen's POV,, voor school, volgende dag

Tal komt gillend het schoolplein op.
'je gelooft nooit wie ik heb gestalkt!' schreeuwt ze ever de fietsen heen.
'ik heb TOM gezien!' roept ze hard. steffi begint te gillen.
'écht? waar!?' Tal komt naar ons toe gerent.
'ik was brood aan het halen, en toen zag ik tom. en toen heb ik hem naar huis gevolgd, en toen zat heel Tokio Hotel er! en ik was zo blij! maar eigenlijk mag niemand het weten..' ik schiet in de lach.
'haha,, ik merk het.' lachend gaan we naar binnen toe.
na school, rond half 3
'maar hoezo zaten ze in Nederland? ik dacht in oostenrijk..'
'nee,, ze waren het echt! ik meen het! ik zal het laten zien! kom maar mee!' ik kijk michelle aan.
'stalken is eigenlijk best makkelijk.' en we schieten in de lach. als we 10 minuutjes gelopen hebben, komen we bij een groot huis aan. Tal belt aan.
'wacht even daarvoor.' Gustav maakt open.
'heej. gezellig. ben je er weer? kom erin.' tal gaat naar binnen toe. een minuutje later komt ze weer terug.
'kom dan binnen!' en snel stormen we de gang in. binnen zit Georg tv te kijken, en tom staat in de keuken brood te smeren. Gustav gaat ook weer zitten. michelle en steffi gaan allebei op de bank zitten. Tal loopt naar de keuken toe, en ik ga met haar mee. ‘
waar is bill?' vraag ik aan tom.
‘boven ergens.' zegt hij zonder op te kijken.
'ga maar kijken.' ik loop zachtjes naar boven toe. er zijn 5 deuren. ik glimlach. op de eerste deur staat "Gustav", de tweede "tom", de derde "georg", de vierde "bill", en de vijfde "badkamer". ik hoor bill tegen zichzelf praten in de badkamer.
'ik wist wel dat ik alleen had moeten gaan. ze hebben alles verpest. daar gaat mijn rust. als tom eens wist waarom we hier waren.' ik klop op de deur. ik hoor binnen van alles omvallen. zachtjes maak ik hem open.
'binnen.' zegt bill nog. ik kijk hem aan. zijn make-up is uitgelopen, en zijn haar valt langs zijn oren. hij ziet er niet vrolijk uit. hij kijkt weg, en zucht.
'sorry dat je me zo moet zien. voor de eerste keer in het echt, zie je me zo..' ik leg mijn hand op zijn schouder.
'niemand is altijd vrolijk.' ik raap wat spullen die gevallen zijn op, en zet ze op het kastje.
'wat was er?' bill kijkt verschrikt op.
'heb je me gehoord?'
'nee!' zeg ik maar. bill zucht opgelucht.
'ik was toe aan rust. maar dat lukt niet echt, zo.' ik glimlach.
'ik ga wel weer. het was leuk je gezien te hebben.' en ik loop naar beneden toe. gustav, georg, steffi en michelle zitten gezellig samen op de bank. tom en Tal zitten in de keuken te kletsen/knuffelen. ik tik tal aan.
'ik ga naar huis. ik heb nog huiswerk. doei.' tal kijkt me raar aan.
'ik ga echt geen huiswerk maken, nu! ik heb wel wat beters te doen!' hoor ik haar nog roepen. bill zit boven aan de trap.
'doei.' zeg ik.
'wat ga je doen?' ik glimlach, terwijl ik mijn jas aantrek.
'jou rust geven.' en ik trek de deur achter me dicht. het is veel te heet voor een jas, maar toch hou ik hem aan. rennend ga ik de hoek om. als ik langs school kom, is het gebouw uitgestorven. ik ga onder de boom zitten, en kijk naar het meer. het is mooi blauw. hoe kon ik het zo verpesten bij bill? denk ik in mezelf. hij wil me vast nooit meer zien.. ineens zie ik bill aan de andere kant van het meer staan. hij heeft een pet op. hij komt naar me toe gelopen. 'waar ging je heen?' ik sta op.
'niks. ik dacht dat er iets was, en wilde je helpen.' bill glimlacht.
'is niks. ik was nogal gestresst, en had even rust nodig. met al die nummers enzo..' ik glimlach.
'ken je hier de buurt al?' bill schud van nee.
'zal ik je rondleiden?' vraag ik lief.
'is goed.'
THfan
THfan
Admin

Aantal berichten : 152
Registration date : 27-04-08

https://tokiohotelverhalen.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Fake Love Empty Re: Fake Love

Bericht  Georgfanth vr mei 09, 2008 7:51 pm

Ik denk ook allang niet meer als een 12 jarige wat ik nou wel erg vind dat ik alleen maar verliefd word op 17/18/19/20/21 jarige jongens met lang haar. Volgende week woensdag ga ik echt dood die meiden uit mijn klas gaan verkering vragen aan een 17 jarige voor mij langharige jongen hij brengt bij ons de post rond en ik vind hem wel leuk maar voor hun betekent het al meteen verkering vragen aan hem. Ik ben stik zenuwachtig want ik ben bang dat hij ja zegt hij kent me niet maar heeft me wel een paar keer gezien. Als hij ja zou zeggen dan zit ik dus echt in de problemen.
Georgfanth
Georgfanth

Aantal berichten : 58
Leeftijd : 28
Registration date : 05-05-08

http://georgfanth.websitemaker.nl/tokiohotel

Terug naar boven Ga naar beneden

Fake Love Empty Re: Fake Love

Bericht  Georgfanth vr mei 09, 2008 7:58 pm

En Marleen ik heb al veel mee gemaakt. Jij hebt een zusje ik heb drie broertjes een met ADHD en dispraxie en een met Asperger. Ik heb zelf ook al maanden terug zelfmoord een paar keer proberen te plegen alleen dat lukte niet. Een man heeft een maand geleden me proberen aan te randen een vent van 60 is hem niet gelukt heb hem een knietje gegeven en ben hard weggerent hij durft nou niks meer bij me want mijn ouders weten alles... Dat zijn zo een paar dingen wat ik al gedaan heb wat er gebeurt is....
Georgfanth
Georgfanth

Aantal berichten : 58
Leeftijd : 28
Registration date : 05-05-08

http://georgfanth.websitemaker.nl/tokiohotel

Terug naar boven Ga naar beneden

Fake Love Empty Re: Fake Love

Bericht  THfan vr mei 09, 2008 11:27 pm

pppfffftt.
als ik dan naar mezelf kijk is mijn leven doodsaai..
ik ben eigenlijk nog nooit verliefd geweest Razz
okee, één dag, alleen dat had ik verkeerd ingeschat. toen ik hem beter bekeek vond ik hem al eng lijken.
maar das wel heftig, ja!
bij mij thuis heeft niemand echt van zulke "dingen" zegmaar, ADHD, ofzo.
alleen ik zit er zelf wel heel erg mee, want op internet staat een beschrijving van ADD, en ik lijk daar heel veel op, ik kan mezelf er heel goed in vinden.
en ook andere mensen die dat hebben lijk ik sprekend op.
alleen ik ben daar dus nooit voor getest enzo allemaal.








8
Tom's POV die avond,, 8 uur ofzo

ik zit met gustav en georg tv te kijken. de meiden zijn al naar huis. bill is nog steeds weg ik kijk georg aan.
'bill weet wel hoe hij iemand moet krijgen.' zeg ik lachend. georg knikt. ik pak mijn telefoon. 'ik bel hem wel even.'
[B = bill
T = Tom]
B: met mij
T: met mij. waar ben je??
B: buiten. het is supergaaf hier
T: waar buiten?
B: in het park
T: ik mag geen brood halen, en jij wel naar het park? gemeen!
B: kom ook. is zoo mooi!
T: nee,, ik laat jou wel alleen met dat meisje. hoe heette ze ook alweer?
B: Marleen. zeker dat je niet wil komen?
T: jaahaa! Hoe laat ben je ongeveer thuis??
B: uhm,, geen idee. uiterlijk 10 uur ofzo.
T: okee. tot dan
B: tot dan. doei
T: doei.

'waar is hij?' vragen georg en gustav tegelijk.
'buiten, met marleen in het park.' gustav schiet in de lach.
'bij hem gaat het ook snel. nog sneller als bij jou tom.' ik geef hem een duw.
'ik ga boven muziek luisteren.' georg knikt.
'en ik probeer deze film te volgen. er zit al geen Duitse ondertiteling onder, dus hou even stil.' gustav kijkt georg geërgerd aan. ik glimlach.
'nog veel plezier samen!' en snel ga ik naar boven.
rond 10 uur, gustav en georg zijn al naar bed
ik zit beneden op de bank. ik heb net drinken ingeschonken, als bill binnenkomt. marleen is er niet bij.
'heb je ruzie gehad?' bill schud van nee.
'hoezo??' hij trekt zijn jas uit.
'je komt alleen thuis. ik dacht dat je haar wel mee zou nemen...' bill schudt van nee.
'ik weet niet eens of ze een vriend heeft, hebben we het niet over gehad.' ik sla tegen mijn voorhoofd aan.
‘ik kon het weten. laat ik je alleen met een meisje, begin je niet over liefde. wat een sukkel ben je toch...' bill gaat langs me zitten.
'bedankt.' zegt hij half zielig, half boos.
'ze ziet me toch niet staan.' ik kijk bill aan.
'ze vind je leuk. dat zag ik wel, hoor. je moet maar een keer een nummer voor haar zingen. ik weet zeker dat ze je leuk vind! en zo niet, dan scheer ik mijn kop kaal.' bill glimlacht.
'daar hou ik je aan.' en dan loopt hij naar boven toe.
THfan
THfan
Admin

Aantal berichten : 152
Registration date : 27-04-08

https://tokiohotelverhalen.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Fake Love Empty Re: Fake Love

Bericht  Georgfanth za mei 10, 2008 7:36 pm

Marleen wat herken je dan aan jezelf bij mensen met ADD? Ik heb drie jongens in de klas met ADD en twee met ADHD. Het valt eigenlijk niet zo op behalve bij een dan die is echt ontzettend druk. Daan ook mijn broertje.
Georgfanth
Georgfanth

Aantal berichten : 58
Leeftijd : 28
Registration date : 05-05-08

http://georgfanth.websitemaker.nl/tokiohotel

Terug naar boven Ga naar beneden

Fake Love Empty Re: Fake Love

Bericht  THfan za mei 10, 2008 9:32 pm

nouw,, ik heb totaal geen tijdsbesef, [ik ben altijd een half uur te vroeg op school]
ik heb ontzettend veel tics enzo
ik ben gigantisch onsociaal. ik kan maar met 1 persoon tegelijk praten, anders loop ik vast.
ik vergeet zooveel dingen!
ik heb meestal 3 bekers op tafel staan, omdat ik gewoon vergeet dat ik al drinken heb.
en nog wel meer dingen.

en op internet staat dit:

Verondersteld wordt dat ADD-ers' hersenen anders functioneren dan die van niet-ADD'ers. Mensen met ADD hebben een enorme gedachtenstroom waardoor ze vaak dromerig of ongeïnteresseerd overkomen op andere mensen. Door deze gedachtenstroom kunnen ze zich moeilijk concentreren op voor dat moment relevante zaken. Het “filter” dat relevante van irrelevante zaken onderscheidt, ontbreekt bij deze mensen. Mensen met ADD zijn snel afgeleid, rusteloos en vaak impulsief in hun gedrag. Kenmerkend voor ADD'ers is het hebben van meerdere intense stemmingsschommelingen op een dag, slaapproblemen, vergeetachtigheid, ongeorganiseerdheid, en een onderontwikkeld tijdsbesef. Daarnaast hebben ADD'ers net als hyperactieve ADHD'ers vaak moeite om stil te zitten. Ook zijn deze mensen vaak overgevoelig voor audio en visuele impulsen. ADD'ers hebben vaak moeite om gesprekken te volgen in een groep mensen omdat ze zich niet kunnen focussen op een gesprek, maar zich focussen op alle gesprekken die op dat moment gaande zijn. In diverse literatuur vergelijken wetenschappers en mensen met ADD deze stoornis als "het luisteren naar een gesprek op de radio terwijl de uitzending verstoord wordt met veel ruis".

Vaak hebben AD(H)D'ers bijzondere vaardigheden ontwikkeld met betrekking tot het snel combineren van informatie en indrukken, probleemoplossend denken, creativiteit en originaliteit, en ruimtelijk inzicht. Mensen met ADD kunnen in bepaalde situaties hyperfocussen. In geval van hyperfocus is de betreffende persoon extreem geconcentreerd en is hij/zij zich niet bewust van wat er om zich heen gebeurt. Dit hoge concentratieniveau kan leiden tot het ontwikkelen van uitzonderlijke talenten. Omdat veel AD(H)D'ers een bepaalde prikkeldrempel nodig hebben, zullen ze in bepaalde risicovolle en crisissituaties alerter en beter gaan functioneren terwijl bij normale mensen het afbreukrisico juist toeneemt.




alleen heb ik geen uitzonderlijke talenten Razz lol!


maar nog een stukje verhaal:



9
Marleen's POV,, volgende ochtend, op school

michelle kijkt me lachend aan.
'waar was je heen met bill?' vraagt ze sneaky. ik glimlach.
'buiten. we zijn wezen wandelen.'
'whooo!' michelle en ik schieten in de lach.
'was het gezellig?'
ik knik.
'ja hoor. hij zei alleen bijna niks. ik moest alles zeggen. dus ik had mezelf voorgesteld enzo, en daarna wat dingen aan hem gevraagd. hij heeft mijn nummer, maar ik heb nog niks gehoord.' michelle draait met haar ogen.
'jij moet hem natuurlijk ook iets sturen!' ik pak mijn telefoon.
Bill.
alles goed?? heb je vanmiddag iets te doen? zal ik langskomen? ik neem ook wat gezelschap voor gustav, tom en georg mee, denk ik. ik hoor nog wel.
xxxx mij.
michelle lacht.
'hoeveel x'jes heb je?'
'4, hoezo?'
'geen idee. ik heb ergens gelezen dat twee x'jes voor vriendschap was, 3 voor als je hem leuk vind, enz,, enz. de rest weet ik niet meer. hee, daar is steffi!' steffi komt lachend aanlopen.
'waar was je?' ik kijk michelle aan en we schieten in de lach.
'ik was met bill in het park. en ik heb hem net een sms-je gestuurd.' steffi pakt mijn telefoon af.
'vier x'jes. vind je hem leuk?' michelle pakt een schrift.
'hoeveel betekend nou wat?' en steffi legt het uit.
na een half uurtje, onder de les krijg ik een sms-je terug.
kom maar langs. gezellig. ik verveel me dood. tot na school.xx
als we uit zijn.
'wie gaat er mee naar tom, gustav, georg en bill?'
'IK' roepen steffi, michelle en Tal tegelijk. lachend lopen we naar het huis toe waar TH verblijft. als we aanbellen, zitten ze alle vier beneden op de bank. steffi kruipt al meteen bij gustav op schoot. ik ga langs bill zitten, terwijl Tal zich langs michelle en tom propt. zo zitten we een tijdje te kletsen. na 10 minuutjes staat tom op.
'kom je mee naar boven?' vraagt hij aan tal. tal wordt rood als ze ja knikt, en loopt vrolijk achter tom aan. ik hoor tom op de gang hard hoesten. bill staat ook ineens op.
'zullen wij ook naar boven toe gaan?' ik knik. als we de trap oplopen, zie ik de deur van de kamer van tom dichtgaan. de kamer van bill is helemaal rood met zwart. hij gaat op zijn bed zitten, en ik ga langs hem zitten. hij kijkt me aan.
'heb je ons nieuwe nummer al gehoord?' eigenlijk had ik alle nummers al gehoord, maar toch knikte ik nee. bill glimlachte.
'zal ik hem laten horen?' ik knik blij. bill begint Geh te zingen.
als hij klaar is
'woow! das kij mooi!' bill glimlacht.
'dankje.'
'live klink je veel beter als op cd. zoo gaaf!' ik zie dat bill rood word. op de gang hoor ik tom weer hoesten. bill staat op.
'hier staat hij op cd.' en bill zet de cd op. ik sta ook op, en ga tegenover bill staan. als hij me nu vraagt te dansen. denk ik bij mezelf. bill legt zijn hand op mijn middel, en ik mijn handen op zijn schouders. zo dansen we de hele cd langs. als de cd weer opnieuw begint, komen tom en tal binnen.
'wij doen mee. dans maar door.' en zo dansen we met z'n vieren het kleine kamertje door
THfan
THfan
Admin

Aantal berichten : 152
Registration date : 27-04-08

https://tokiohotelverhalen.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Fake Love Empty Re: Fake Love

Bericht  Georgfanth zo mei 11, 2008 5:23 pm

Over dat vergeetachtigheid en niet kunnen organiseren dat heb ik ook. Dat me gesprekken daar bedoelen ze vooral mee dat het gewoon niet overkomt. Dat gebeurd wel gewoon bij mij alleen is het wel weer zo dat als teveel mensen om me heen gaan praten dat ik dan echt helemaal even niks meer snap van alles wat ze tegen me zeggen. Neutral bounce mMaarja ... Ik heb eindelijk die rot spreekbeurt af ik had dat dus echt ik vermoord diegene nog is die spreekbeurten heeft uitgevonden. Ik zal binnen kort foto's van mezelf maken en die nog sturen... Als ik het niet vergeet Wink
Georgfanth
Georgfanth

Aantal berichten : 58
Leeftijd : 28
Registration date : 05-05-08

http://georgfanth.websitemaker.nl/tokiohotel

Terug naar boven Ga naar beneden

Fake Love Empty Re: Fake Love

Bericht  THfan zo mei 11, 2008 6:06 pm

maar het is ook gewoon zo, dat er mensen zijn die veel op mij lijken.
héél veel.
en die hebben allemaal ADD.
alleen als je ADD hebt, slik je meestal ook pillen, en moet je naar zo'n therapie en al die dingen.

maar goed.
leuk, foto's Very Happy

ooh, ik kom net van het water af, ik ben zoo erg verbrand!
zo ging het:
1e keer zwemmen: verbrand
2e keer zwemmen: al verveld, en weer verbrand
3e keer zwemmen: aweer verveld, en weer verbrand
vandaag: bezig met vervellen, en verbrand, en het doet pijn affraid pale Shocked Shocked Shocked Shocked
en ik heb dus continu op mijn rug geleden [met buik naar de zon]
en nóg ben ik verbrand!!!!! Shocked
pppfffftt.










10
Tom's POV, als de meiden weg zijn

'ik zei toch dat het zou lukken?' bill knikt.
'maar de volgende keer moet je niet meer zo hoesten. dat werkt argwaan.' ik knik.
'had je maar gewoon moeten onthouden wat we afgesproken hadden. maar heb je het nu met haar?' bill knikt. georg schiet in de lach.
'tom, help mij ook eens even!' ik geef georg een klap.
'jij bent niet zo'n stuntel als bill.' en ik krijg een kussen in mijn gezicht van bill.
'mij is het anders wel gelukt.' en bill loopt naar boven toe. ik trek mijn jas aan.
'ik ga naar buiten toe. ik denk dat ik Tal ga halen.' en ik trek de deur dicht. ik wandel rustig naar het huis van tal. ze is pas net thuis, zie ik. toch bel ik aan. haar moeder doet open.
'kom binnen. jij bent vast tom?' ik knik. binnen zit tal op de bank te drinken. als ze me ziet, wordt ze vuurrood.
'wat doe jij hier?' ik glimlach.
'jouw bezoeken. heb je zin om buiten te wandelen?' ze knikt. samen lopen we naar buiten toe. 'hoe laat ben je terug?' roept haar moeder nog.
'uhm, ik denk over een uurtje ofzo. en anders bel ik wel.' en we lopen de straat uit.
'heb je het al gehoord van bill en marleen?' vraag ik. Tal schudt van nee.
'wat is er dan?'
'ze hebben het met elkaar. dankzij mij.'
'was je daarom aan het hoesten?' ik glimlach.
'goed plan hè?' zo lopen we verder.
THfan
THfan
Admin

Aantal berichten : 152
Registration date : 27-04-08

https://tokiohotelverhalen.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Fake Love Empty Re: Fake Love

Bericht  Georgfanth zo mei 11, 2008 6:40 pm

Ehmm krijgt Georg ook een vriendin in je verhaal of niet?
Georgfanth
Georgfanth

Aantal berichten : 58
Leeftijd : 28
Registration date : 05-05-08

http://georgfanth.websitemaker.nl/tokiohotel

Terug naar boven Ga naar beneden

Fake Love Empty Re: Fake Love

Bericht  THfan zo mei 11, 2008 8:00 pm

jaa, ik heb het al geschreven.
al héél lang geleden. en michelle heeft georg [denk ik, of steffi]
alleen het is al bijna afgelopen.
ik heb 31 stukjes. dis de 11e

11
marleen's POV, de laatste schooldag voor de vakantie

'heb jij het met bill?' hoor ik Tal roepen door de kantine heen.
'jaa!' roep ik terug.
'whaaaaa!' hoor ik michelle die net binnenkomt roepen. ik schiet in de lach.
'hij vroeg het me, toen ik naar huis ging. en we hebben ook meteen gezoend!' zeg ik blij. Tal komt zitten.
'tom vertelde het, toen hij mij op kwam halen.' steffi komt erbij zitten.
'hoezo ophalen?' Tal glimlacht.
'ik was net thuis, toen hij ineens voor de deur stond. dus ik met hem mee,, en ik heb het nu ook met tom.'
'whaaa!' michelle en steffi schreeuwen heel de kantine vol. boos kijken er een paar mensen om. Alle vier schieten we in de lach.
'dat is écht een manier om het schooljaar af te sluiten.' zeg ik blij.
'maar ik ga niet met de vakantie beginnen tot gustav en georg ook een vriendin hebben.' zegt steffi.
'ik ook niet!' zegt michelle. dan schieten we weer in de lach. tal pakt haar agenda.
'we hebben vandaag maar drie uur. de rest valt uit. dus we kunnen nog mooi even langs. tom vertelde dat Georg ook graag een vriendin wil.' michelle kijkt Tal verbaasd aan.
'wat weet jij nog meer over wat georg wil?' tal glimlacht.
'hij wil een vriendin die de leiding neemt, en van alles regelt enzo. afspraakjes, en bios-kaartjes. en dan kan georg op het einde zeggen dat hij alles betaald.' michelle glimlacht.
'dat lukt wel.' steffi kijkt tal aan.
'wat weet je van gustav?' tal schiet in de lach.
'het is geen kruisverhoor wat ik heb gevoerd. hij zei dat gustav zei dat hij jou wel zag zitten. steffi word vuurrood. dan gaat de schoolbel. snel lopen we naar het wiskundelokaal.
THfan
THfan
Admin

Aantal berichten : 152
Registration date : 27-04-08

https://tokiohotelverhalen.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Fake Love Empty Re: Fake Love

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum