tokiohotelverhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

crazy love

Ga naar beneden

crazy love Empty crazy love

Bericht  Chil Madison vr maa 09, 2012 5:23 am

Dit is een waar gebeurt verhaal (helaas door medische aandoeningen zijn me hersenen verslechterd en kan het zo nu en dan mooier zijn dan het werkelijk was) Daarnaast heeft het bijna helemaal niks met Tokio Hotel temaken, toch zal het er een enkele keer in voorkomen.


Ik woonde ooit eens achter een dijk aan het water in een dorpje op een oud woonschip, het enigste wat ik had was oude troep zoals de mensen zeiden die voor bij me erf liepen. Maar dat deerde mij niet, ik was er met gepaste trots toch trots op. En in dat dorpje was ook een kleine camping met mischien iets meer dan 30 vaste sta caravan's en er was plek voor enkele tenten.
En rond april voer ik met een sleepvletje langs het jachthaventje van de camping en daar zag ik haar staan, een nieuw gezicht op de camping, eentje die ik nog nooit eerder had gezien en hoe graag ik had willen aanmeren om haar beter te leren kennen moest ik helaas door varen omdat het me werk was en de brugwachter had me algezien en deed de brug voor me open. Een paar uur later voer ik langs het zelfde jachthaventje en ik zag haar niet meer, toch voer ik me sleepvletje het strandje op van de jachthaventje om toch even tekijken of ik haar niet meer zag maar helaas. Ik maar naar me woonschip gevaren om wat te eten en even me honden uitlaten over de dijk, en tot mijn verbazing zag ik haar weer over de camping lopen met een vage kennis die ik ooit in de voorgaande jaren had ontmoet, maar om dan direct de dijk aftestormen vond ik nou niet z'n goed idee want ik wou het een beetje subtiel aanpakken. Toen ik terug kwam met de honden bij me erf zag ik daar die kennis van de camping staan en haar nichtje had mij ook gezien, al langs de haven varen en over de dijk lopen met de honden. En ze stelde me voor om een half uur later in het vogelspothuisje aan de overkant van een andere brug met uitzicht op de wadden en zee aftespreken met haar nichtje. Ik knikte van: is goed. Ik bracht me honden het schip in en volgens mij moest ik nog een paar kleine dingetjes doen en daarna liep ik de dijk af in de tegenover gestelede richting dan dat ik met me honden liep, liep ik richting de rontonde en daar aangekomen ging ik rechts de grote brug over richting het vogelspothuisje. Daar eenmaal aangekomen zag ik haar weer en ze was nog mooier dan ik haar zag op het strandtje, een prachtig stralend gezicht en een heel mooi lijf en éénmaal aan het praten geraakt merkte ik dat ze Tokio Hotel luisterde en graag naar het concert in Nijmegen op 14 juni wou maar dat mocht niet van haar ouders, helaas tot mijn diepe spijt kon ik ook niet vanwege het werk. De rest van de week spraken we af en deden we leuke dingen, ondertussen hadden we elkaars nummers en msn uitgewisseld en ik had van haar een ketting gekregen die ik tot op de dag van vandaag nog steeds draag, dit omdat ik nog steeds gevoelens voor haar heb en omdat ik hem niet meer afkrijg en dat wil ik ook niet. Aan het eind van de week ging ze weer terug naar haar eigen regio en we bleven contact houden via de gsm en het intranet. In de zomer van het zelfde jaar kwam ze mee naar de camping bij haar nicht en we pakte de draad weer op die we in april van het zelfde jaar hebben laten vallen, en de klik was er meteen weer. Helaas was ik de zomer wat vaker weg dan dat ik hoopte wand de vraag naar de oude troep die op me erf lag was behoorlijk groot en veel mensen wouden de werking zien van de oude machines, en dat wouden ze zien op historische dagen, dus ik was vaak weg. Maar in de tijd dat ik wel op me eigen woonschip was lagen zij en ik lekker in het water tedobberen en tekletsen enz. enz. En toen zij eenmaal weer terug was gekomen in haar eigen regio na een hele mooie zomer had ze het haar ouders verteld dat wij een relatie hadden en haar vader wou me zeer graag ontmoeten. Door me werk zat ik helaas rond die tijd op zee. Op het moment dat ik weer terug was was het geduld van haar vader verloren. Van haar vader mochten we niks meer, geen belletje, mailtje, smsje en noem alle soorten van contact maar op. Ik vond het jammer en had toen maar een zeer slechte smoes verzonnen om de relatie tebëeidigen, het zit me nog steeds niet lekker dat ik dat gedaan had maar goed, weer terug naar het verhaal. Ik had er een langer tijd spijt van me actie maar ik kon haar gewoon weg niet berijken, ze was als sneeuw voor de zon verdwenen. Een paar jaar later kreeg ik een mailtje van een e-mail adress die ik nog nooit eerder had gezien, het was van haar. Ik was blij om weer iets na al die tijd van haar tehoren, namate ik haar mail veder las las ik dingen die ik eigenlijk niemand zou willen laten overkomen. Het had me aan het denken gezet, ik had haar mail beantwoord en nooit meer een reactie er op gehad. Haar mail bleef maar door me hoofd heen spoken, en de tijd dat ik van haar die mail had ontvangen was ik al verloofd. En hoe vaag het ook gelopen is had ik de relatie met me verloofde bëeindigt omdat er voor mij niet meer televen viel zoals ik toen deed. ik ben levensmoe geraakt door z'n beetje alles wat mij in het verleden heb gepasseerd en alle mooie kansen die ik heb laten liggen.

Hoogachtend,
Chil Madison
Chil Madison
Chil Madison

Aantal berichten : 1
Leeftijd : 31
Registration date : 09-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum