tokiohotelverhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verward

2 plaatsers

Ga naar beneden

Verward Empty Verward

Bericht  Georgfanth di jun 24, 2008 8:16 pm

Ik leun tegen de muur aan ik blaas de rook uit die ik net ingeademt heb. Ik haal nog een keer de rook naar binnen en blaas weer uit. Ik weet dat ik de laatste tijd veel rook Bill heeft er ook iets over gezegd, maar hij weet de reden niet... Ik heb de laatste tijd het gevoel dat ik me tot Bill aangetrokken voel niet als broers maar anders... Steeds vaker wil ik Bill zoenen, hem aanraken het gevoel wordt gewoon steeds erger. Nog even en ik doe het ook. Ik druk mijn sigaret uit en loop naar binnen. Bill zit op de bank ik ga ook op de bank zitten. ‘Heb je weer gerookt?’ ‘Ja jij snapt niet he waarom ik zoveel rook?’ ‘Nee dat snap ik niet nee.’ ‘De reden is... Ik hou van je.’ ‘Ik ook van jou dat doen broers en zussen nou eenmaal.’ ‘Maar ik bedoel anders ik ben op je.’ Bill word bleek. ‘Dat meen je niet.’ ‘Dat meen ik wel...’ ‘Maar hoe?!’ ‘Weet ik niet ik ben gewoon op een gegeven moment van je gaan houden.’ ‘En nu.’ ‘Weet ik niet ik wil je aanraken, zoenen het is gewoon ondraagelijk.’ ‘Ik weet niet wat ik hier mee moet Tom je bent mijn broer je mag me een kus geven omdat je erzo naar verlangd meer niet.’ ‘Oke...’ Ik ga naar Bill zijn gezicht toe, dan trekt Bill zijn gezicht terug. ‘Ik kan dit niet.’ ‘Je zei dat ik een kus van je mocht!’ ‘Ja maar ik kan het niet!’ Ik word boos. ‘Je zei het!’ Dan sta ik op en stomp Bill in zijn buik. Bill krampt in een. Ik heb geen medelij en geef hem een slag in zijn gezicht zo hard dat er bloed uit Bill zijn mond sijpeld. Bill kreunt en zegt zachtjes en paar woorden, maar ik versta het niet. ‘Ik versta je niet je praat te zacht!’ Ik sla Bill nog een keer in zijn gezicht. Maar dit keer op zijn gezicht en niet op zijn wang. Nu begint ook bloed te stromen uit de neus van Bill. Bill schreeuwt van pijn. ‘Hou op Tom!’ ‘Als ik een kus van je krijg!’ ‘Waarom doe je zo Tom zo doe je anders nooit!’ Dan realiseer ik me pas wat er gebeurd is. ‘Wat heb ik gedaan! Ik wilde dit niet doen Bill ik hou gewoon zoveel van je!’ Bill wordt witter en witter. ‘Tom ik zal het je vergeven maar ik denk dat de gevolgen hiervan fataal zullen zijn...’ Dan begint Bill hevig te trillen. ‘Oh god wat heb ik gedaan!’ Ik leg Bill liggend neer en doe zijn hoofd op mijn schoot. Ik leg mijn hand op zijn voor hoofd. Zijn voorhoofd is gloeiend heet en begint langzaam af te koelen. Ik pak Bill zijn hand om hem te helpen, maar ik schrik Bill zijn hand is levenloos. Dan kijk ik langzaam naar zijn gezicht vol met half droog bloed. Ik voel nu pas dat Bill niet meer trilt. ‘Bill! Laat me niet in de steek alsjeblieft dat kan ik niet aan...’ Maar het heeft al geen zin meer Bill is dood. Ik zie nu pas dat op Bill zijn shirt een bloedvlek zit. Ik kijk naar de bank ik schrik heel de bank is doorweekt met bloed. Ik durf zijn shirt niet omhoog te trekken maar ik wil toch weten wat ik gedaan heb. Ik doe het een begin te huilen de tranen druppelen op Bill. De riem van Bill was zo scherp dat het zijn huid striemde en toen ik tegen zijn buik en riem heb aangeslagen is ie door de huid in Bill zijn leven gekomen. Ik moet bijna overgeven, maar toch wil ik niet dat Bill zo blijft liggen. Ikb trek de riem uit de buik van Bill. De riem zit helemaal onder het bloed. Dan loop ik naar de kraan in de keuken en spoel de riem af ik pak een natte doek en loop terug. Ik haal het bloed van Bill zijn gezicht af en van zijn buik. Ik voel een enorme steek. Ik begin nog harder te huilen ik pak Bill vast en wieg hem heen en weer maar hij komt niet meer terug. Het enige waar ik nog aan kan denken is dat ik niet meer wil leven en op dezelfde plek zijn waar Bill is. Ik word wanhopig ik leg Bill neer en begin naar te zoeken naar een ding waar ik zelfmoord mee kan plegen. Ik loop naar de schuur in de tuin toe mijn blik valt op een touw. Ik pak het touw en loop snel naar binnen ik kijk om me heen ik richt mijn blik op de balk. Ik knoop het touw eraan vast en maak een strop dan leg ik mijn hoofd er door heen. Ik hou mezelf nog even vast maar dan laat ik los. Ik kan geen adem meer halen en ik krijg ademnood. Maar ik pak me niet vast. Dan krijg ik weer een stroom lucht binnen. Ik kijk om me heen ik zie Bill. Hij ziet er gelukkig uit. Ik loop naaar hem toe en omhels hem. ‘Dat door een stomme verliefdheid dit allemaal had kunnen gebeuren.’ ‘Tom denk erb niet meer aan we zijn nu bij elkaar en niemand kan ons scheiden.’ ‘Ook al ben ik zo verward met al die gevoelens voor jou.’
Georgfanth
Georgfanth

Aantal berichten : 58
Leeftijd : 28
Registration date : 05-05-08

http://georgfanth.websitemaker.nl/tokiohotel

Terug naar boven Ga naar beneden

Verward Empty Re: Verward

Bericht  THfan di jun 24, 2008 11:05 pm

MOOI!
deze is lekker direct! niet zo overal omheen praten!
leest veel makkelijker!
gaaf:D
THfan
THfan
Admin

Aantal berichten : 152
Registration date : 27-04-08

https://tokiohotelverhalen.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum