tokiohotelverhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zwart [M]

Ga naar beneden

zwart [M] Empty zwart [M]

Bericht  THfan do mei 15, 2008 9:14 pm

dit was mijn allereerste SA ooit!
en hij is lelijk, maar ik post hem toch maar.




Ik kijk voor het laatst naar de hemel. Hij is zwart, en er staat één witte ster. De poolster. Ik voel hoe de tijd begint te dringen. Snel ren ik het hotel binnen, en stap in de lift. ik druk op de bovenste knop, en kijk de lift rond. Er staat een jongen in. De jongen die ik al heel lang ken. Bill. Hij is hier voor mij. Ik heb hem verteld dat het voor mij niet meer hoeft.
Ik durf hem niet aan te kijken. Als de lift opengaat, stap ik uit. Bill komt me achterna. Ik kijk niet om. Hij mag niet weten dat ik het verschrikkelijk vind dat het zo moet eindigen.
Het begon zo mooi.
Na afloop van het concert zag ik bill uit de auto stappen, en dit hotel binnen wandelen. Ik volgde hem, en klopte op zijn kamer. We hadden gezellig gekletst, en wat gedronken. Ik vertelde bill over mijn leven, en over hoe ik me voelde. Hij zei dat hij me zou tegenhouden als ik wilde springen. Ik zei dat ik dat niet wilde, en toen kregen we ruzie. Ik rende boos naar huis toe, maar bill wist dat ik wilde springen…
Ik loop naar de rand toe. Bill gaat voor me staan. Ik duw hem aan de kant, en ren op de rand af. Ik voel hoe hij aan mijn arm trekt,, maar hij kan me niet meer stoppen. Niks kan me nog stoppen. De laatste paar secondes van mijn leven wil ik zelf bepalen. Ik trek mijn hand los, en kom steeds dichter bij de rand.
Ik pak het kettinkje dat om mijn nek hangt stevig vast, en trek het los. Het rode hartje bengelt er eenzaam aan. Het valt tussen de kiezels die op het dak liggen. Nog twee meter en het is over. Hooguit vier secondes en het is voorbij. Ik ga steeds sneller en sneller, tot ik geen grond meer onder mijn voeten voel. Ik hoor iemand gillen, en dan word het zwart voor mijn ogen.
THfan
THfan
Admin

Aantal berichten : 152
Registration date : 27-04-08

https://tokiohotelverhalen.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum