tokiohotelverhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

de ontmoeting

2 plaatsers

Ga naar beneden

de ontmoeting Empty de ontmoeting

Bericht  THfan zo mei 04, 2008 9:47 am

HD.1 : SMS.

heey meid ga je mee nar de stad? half 1 station.
kus XxX shelley

verzend oke Marleen..

Oke denk ik bij me zelf en nu maar hopen dat ze het optijd leest want Marleens kennende heeft ze geen beltegoed en laat ze dan ook niks van zich zelf weten maar het zal wel goed zitten. ik laat me op me bed vallen en kijk door me raam naar buiten naar de strake blauwe lucht, hopen dat het zo mooi weer blijft denk ik bij me zelf.
Langzaam laat ik me van me bed glijden en struin ik naar de badkamer even douche om goed wakker te worden want dat feest van gister avond was natuurlijk wel weer heel laat geworden ik kijk in de spiegel en schrik onee he die walle snel ren ik naar benede naar de keuken en haal uit de keuken la twee lepels de bolle kant houd ik tege me wallen aan, dit heb ik uit een tijdschrift mischien dat het helpt? 1,2,3,4,5 ik haal de lepels weg kijk even in de spiegel die in de woonkamer hangt, VEREK het help ook nog is . Met een big smile loop ik de trap op naar de badkamer stap onder de douch, eerst even koud en dan langzaam naar het warm toe zo blijf ik even tien minuten staan. Bende hoor ik me moeder roepen 'SHELLEY WE WERKEN NIET IN DE KOOLENMIJN KOM IS ONDER DIE DOUCH VANDAAN!' in moeder taal betekend dat natuurlijk het is zo wel welletjes het geld groeit niet op me rug. grijnzend loop ik uit de douch droog me half af en trek me badjas aan, ik loop naar me kamer en laat me bij de kaptafel neer ploffen. Wat te doen wat te doen met me haar denk ik bij me zelf ik spuit wat schuim op me hand en kneed het in me haar zodat er krullen in komen spuit hier en daar wat haarlak, smeer wat mascara op me wimpers lipgloss en klaar is kees met klere passen straks in de winkels ziet het er straks toch niet meer uit. Snel even kijken wat ik aan doe deze broek met dit truiten met me Ugs aan klaar.
Op me gemak loop ik naar benede waar me moeder de krant aan het lezen is ''goeie morgen'' '' goeie morgen'' antwoord ik terug pak snel wat kauwgom uit de kelder kast en pak me jas uit de gang, ''moet je niet eten meis'' vraagt me moeder ''nee ik eet wel wat in de stad met Marleen'' ''oke tot straks veel plezier'' dankje'' "ben je wel thuis met eten?'' '' ja en hoor mischien eet Marleen mee'' ''oke is goed we eten friet''. Bah! denk ik bij me zelf friet,

Wat een pokke bende is die schuur ook he met veel geweld haal ik me fiets de schuur uit, hup me fiets op en snel naar het station anders ben ik veel te laat, als ik eenmaal bij het station aankom zet ik me fiets in de stalling en zeg ik gedag tegen de bewaker die me onderhand wel kent omdat ik bijna elke dag in de stad te vinde ben. Maar als ik rond kijk zie ik geen Marleen ik wacht nog 5 minuten en dan bel ik haar maar ik krijg meteen de voicemail GvD,, dan bel ik wel naar de huis telefoon ... .... .... ''met Marleen'' word er opgenomen ,, ''waar ben je??'' ''hoezo waarben je?'' ''ja ik had je gesmst dat je naar de stad moest kome!'' '' huh?'' ''ja?'' ''o ja maar naar welk nummer heb je gesmst?'' ''naar je nieuwe'',,'' nou ik heb niks gekrege'' antwoord Marleen, ''huh?'' ''noem het nummer is op'' '' ja oke even zoeken hoor 06 ja 47 ja 83 ja 87 36'' ''NEE!!'' ''wat nee?'' ''dat moet 63 zijn sukkel'' ''Owh'' reageer ik met een dom gevoel aan de andere kant hoor ik een in de schuur liggende Marleen ''wat lach je nou het was gister nou ook niet echt een rustig feesje met zachte muziek en daarbij heb je het nummer zelf in me mobiel gezet!!'' ''Owh'' het gelach houd op aan de andere kant van de telefoon en nu moet ik lache,, ''maar wat doen we nou??'' ''als jij nou gewoon de stad in gaat dan kom ik zo snel mogelijk en dan bel ik wel als ik in de stad ben en dan kom ik wel naar de winkel waar je dan in bent?!'' ''goed idee'?'' vraagt Marleen ''perfect!!'' zeg ik ,, ''tot straks baye''.
Ik hang op en loop op een drafje naar de stad, als ik naar een kwartier me mobiel voel trillen is het Marleen ''jowh waar ben je?'' ''ik sta in de H & M oke tot zo..''

''heey hiero'' ''heey en wat vind van dit truitje?'' ''ja mooi'' ''en deze?'' ''ja nog mooier'' haha, samen lopen we de paskamers binne en pas ik me truitjes na ze geshowt te hebben aan Marleen gaat me mobiel en heb ik een smsje gekregen..
''Duits??'' ''wat Duits?'' vraag Marleen die haar hoofd naar binne steeks, ''dat smsje dat bedoeld was voor jouw he die ik naar het verkeerde nummer heb gestuurd dat nummer stuurd me nu een smsje terug maar het is in het Duits?''
''laat zien wat staat er dan'' ''ja dit''..wer ben du und warum sms du mir wacker
(wie ben je en waarom sms je me wakker?)
''wie ben je en waarom sms je me wakker?'' ''ja nou volgens mij is hij niet echt bepaald een ochtend mens'' whaha,, ''sms hem terug !'' ''ja waarom lekker duur''' ''ach alleen maar om even te kutten'', ''ja maar wat moet ik dan sturen?'' ''uhm'' Marleen denkt diep na, ''zeg gewoon van ik ben shelley en dit smsje was eigenlijk niet voor jouw bedoelt sorry'',, ''beleeft blijven ja och wat zijn wij nederlanders toch netjes'' '' ja ''whaha oke,, ''wel lang gelede man dat Duits'' '' ja offnie'',, ''ach komt het toch nog van pas dat drie tallig opgevoed zijn'' ''ja dus niet'' ''jij mischien shelley maar ik heb het op de mildelbare moeten leren'', ''wat was dat een rotvak'' wahaha ik lach Marleen uit bij het zien van haar gezicht als aan haar schooltijd terug denkt, ''ja wat lach je nou?!'' whaha,, ''nou zal ik het zelf dan maar typen?'' ''ja doe maar'' zegt Marleen met een zucht ''dan zoek ik nog wel wat kleren uit om aan te passen'' ''iss KOewly,, Jowh..'' Oke ik zoek in me mobiel berichte en begin het smsje te typen : ich bin Shelley und das smsje wäsche nicht vor dein beabsichtigen, entschuldigung.
verzend.

''en gelukt?'' vraagt Marleen als ze met twee armen vol kleren het pashokje binnen drinkt,, ''yep'' ik laat haar lezen wat ik gestuurd heb en knikt ''perfect'' ''niet dat hij ook echt weer iets zal terug sturen'', ''nee da denk ik ook niet'' en ik pak wat kleren aan van Marleen..
Samen staan we wat te klungelen in het pashok als ik me mobiel weer hoor afgaan, met moeite zoek ik me mobiel die tussen allen kleren ligt.
''He!?'' ''hij heeft iets terug gestuurd?'' ''echt?'' vraagt Marleen, ''dat meen je niet'', ''ja echt!!'' antwoord ik weer vol verbazing,, ''wat stuurd hij?'' en Marleen ript me mobiel uit men handen.
oke ich bin Georg, aber ich danke ein persönliche Wecker is immer fortwährend geschickt, =D wo kommst du her?
(oke ik ben georg, bedankt een persoonlijke wekker is altijd handig! =D waar kom je vandaan?)
THfan
THfan
Admin

Aantal berichten : 152
Registration date : 27-04-08

https://tokiohotelverhalen.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

de ontmoeting Empty Re: de ontmoeting

Bericht  THfan zo mei 04, 2008 9:48 am

''O MY GOD!!!'' roept Marleen iets te hart ''hij gaat er nog echt op in ook!!'' samen lachen we hard ''oke oke'' zeg ik ''wat moet ik nu weer terug sturen??'' ''ja gewoon dat je uit Nederland komt en uhm vraag gelijk waar ergens woont in Duitsland?'' ''ja goed idee!'' ''oke me beltegoed gaat er wel echt aan!'' ''ja dus ik betaal wel mee als je over je abo heen zit'' zegt Marleen met de grootste big smile die ze tervoren kan toveren, ''bij dat gezicht kan ik geen nee zeggen!'' samen lache we en horen we net op het moment dat we ons even willen aan kleden een mevrouw van de H & M zeggen dat we het pashok uit moeten omdat we te veel kabaal maken en als we er niet binne 5minuten uit zijn haalt ze er de bewaking bij! ''o mij god'' en we lopen lachend de paskamer uit met de rotzooi die we achter laten renne we de winkel uit en gaan we naar de Kleine Wereld een eet cafe waar het altijd gezellig is en altijd lekker eten word geseveerd. we zoeken een tafeltje uit en gaan zitten we bestellen beiden wat te drinken en kijken in het menu ''wat pak jij?'' Vraagt Marleen, ''ik uhm ik denk dat ik gewoon een stokbroodje gezond neem jij?'' ''een tosti daar heb ik wel zin in'' antwoord Marleen oke, de ober komt langs neemt de kaarten mee en neemt de bestelingen op, als hij weg is dan pak ik me mobiel en sms ik naar Georg , hallo Georg, ich komme aus NL. wo wohnst du in D?
(Hallo Georg, ik kom uit NL. waar woon je ergens in D?)
oke verzend.

''Nou ben benieuwd ja'', ''echt weer iets voor ons'' ''ja!'' ''mischien is hij wel super lekker?'' whaha ''Marleen da is egt het enige waar je aan denkt he!?'' ''ja tuurlijk!! ben je niet benieuwd dan?'' ''jawel dat moet ik wel toegeven nou dan!'' ''aah daar komt het eten'', ''o men ik rammel'' ''anders ik wel'', antwoord Marleen.

Als we lekker gegeten hebben en aan het uitbuiken zijn hebben we het over de raarste gespreken en vooral natuurlijk over de smsjes,
'' ben benieuwd of hij iets terug stuurd'' en ik kijk op me mobiel of ik hem mischien niet heb horen afgaan '' best spannend vind je niet zo'n misterieuze jongen?!'' en Marleen lacht sniekii naar me '' ja maar dadelijk is het zo'n vieze ouwe vent want hij heeft niet gezegt hoe oud hij is?" met een vies gezicht kijk ik naar me mobiel en van me mobiel naar Marleen die net zo vies kijkt we kijken elkaar aan en schieten in de lach. Lachend reken we af en lopen schaterend en gierend het eet cafe uit terug naar de winkels waar we ons geld op shoppen..

Als we dan naar het station terug lopen beginnen me voeten pijn te doen wat natuurlijk komt door me eigen eigenwijze kop, want ik heb me nieuwe pumps aan gedaan. Met veel gezucht en gekreun lopen we de fietsen stalling in begroeten de bewaker die vol bewondering naar onze vele tassen kijkt en lacht, '' nou nou meiden weer vlink de beest uitgehangen?'' ''is niet te zien toch?'' vraagt Marleen op een schaapachtige manier aan de bewaker en we lopen lachend weg en roepen nog een keer dOeii!!!

als we bij mijn huis aan komen vallen we bijna lachend de keuken binnen waar mama friet aan het bakken is,, '' nou nou meiden is het geld op?'' vraagt me moeder als ze ons met veel grote tasse ziet staan in de keuken.. '' ja jaaah zeker we laten je het zo zien mam! maar we gaan eerst even naar boven toe roep je ons als het eten klaar is?'',,'' is goed damens!''

Als mama na een kwartier later boven komt laten we snel even zien wat onze aankopen zijn, gelukkig vind ze alles mooi op me nieuwe pumps na dan want natuurlijk vind ze dat ik er al veel te veel heb maar ik vind altijd dat ik er niet genoeg van kan hebben..
Als mama naar benede loopt blijft ze staan en roept '' shelley!!'' ''jah?'' ''tante wendy heeft gebeld en vroeg of je in de mei vakantie een paar daagjes wou langs komen??'',, ''Owh oke ? waarom niet? altijd gezellig'','' oke bel der dan zo snel mogelijk even terug mischien als Marleen het leuk vind dat ze mee gaat?'' mama kijkt Marleen aan en Marleen knikt ''jaa waarom niet ?'' '' waar woont die tante van jouw?'' '' in duitsland, hoezo?'' '' haha dadelijk kome we die gast tegen'' zegt Marleen met een speelse lach.. Mama is onder tussen al naar beneden gelopen en roept onderaan de trap nog '' komen jullie dadelijk wel naar beneden om te eten damens?'' in koor roepen ik en Marleen ''jaah jaaah!''

Als we gegeten hebben gaan Marleen en ik naar boven om ons even te douche want onder tussen hebben we der ouders laten weten dat ze blijft slapen het is tenslotten zaterdag en bijna elke zaterdag eten en slape we bij elkaar.. als Marleen onde de douch staat en ik op bed lig tv te kijken gaat me mobiel af in me broekzak als ik naar het nummer kijk is het onbekend duss neem iik gewoon beleeft op met : ''Met Shelley van der Linden?!'' even blijft het stil als ik dan hallo zeg hoor ik een jongens stem ook hallo zeggen, '' uhm wie ben je?'' ''sorry'' hoor ik de stem aan de andere kant zeggen op een nogal duitse toonmanier. Ow mij god het is toch niet wie ik denk dat het is ?! ondertussen zit ik al kaasrecht op me bed en zie ik al lang niet meer wat er op tv afspeelt, '' uh georg ben jij dat?'' vraag ik in het duits, even is het still en dan hoor ik de persoon aan de anderen kant zuchten weer vraag ik '' uh georg?'' dan hoor ik het! '' ja hoi'', sorry dat ik je lastig val maar ik wil gewoon even kletsen?!want dat smse is best duur '' ''haha ja da klopt'' wouw wat een sexy stem denk ik bij me zelf, '' hallo'' ''uh,? o sorry wat zei je?'' door de gedachte bij de stem van georg heb ik helemaal niet verstaan wat hij verder had gezegt,, '' of je dat je wel tijd hebt om te kletse?'' ''tuurlijk uhm ja iik zit toch maar op bed wat tv te kijken jij?'' ''ow ik zat achter me computer wat e-mails te versturen en toen dacht ik ik bel je gewoon omdat ik niet wist wat ik moest sturen'' '' ja best slim bedacht!!'' haha georg lacht en ik smelt haast bij de klank van z'n lach,, ''uhm maar hoe oud ben je eigenlijk of ben ik dan te nieuwschierig?'' vraagt georg een beetje twijfelig '' o nee hoor dat mag je best vragen ik ben twintig jij? ''ja ik ook ja nou ja 21 bijna de 31e ben ik jarig,,haha'' ''Owh spannend al vast gefeliciteerd'' ''ja bedankt'' '' heey georg waar woon je ergens in Duitsland want over een paar weken ga ik naar me tante toe in Magdeburg voor een paar daagjes'' ''nou mischien zie ik je dan wel'' ''hoezo woon jij daar dan?'' ''jah'' ''Oeff'' zuchtend en haar droogend komt Marleen de kamer binnen ''dat was even lekker douchen lucht goed op na een dag flink geshopt te hebben'' ''ssssssssssst ben aan het bellen'' ''Owh sorry!?'' ''Shelley?!!'' ''ja?'' ''heb je mischien msn dan kunnen we wat goedkoper kletsen'' '' ja tuurlijk heb ik msn'' '' met wie zit je te bellen?'' vraagt Marleen tussen door vol nieuwschierigheid. snel houd ik me hand voor de speaker van de telefoon en zeg ik zacht ''Georg!?'' ''WAT!!'' ''ssssssssst niet zo hard!'' ''uh shelley ben je er nog?'',,'' ja sorry werd even gestoord uh me msn is thisissmylive@hotmail.com'' ''oke dan voeg ik je gelijk toe vind je dat goed?'' '' ja tuurlijk maar dan ga ik hangen en dan zie ik van zelf wel een mailtje verschijnen?'' ''oke afgesproken'' ''oke tot snel doei'' ''doei'' en er word opgehangen,, ''aaaaaaaaaaaaaaah O MY GOD..'' ''niet te geloven had je hem nou echt aan de telefoon of loop je me te kutten?'' vraagt Marleen vol bewondering.. '' Jaa hij was het echt je stond net 1seconde onder de douch en toen belde hij! ik wist echt niet wat ik moest zegge vet dom gesprek!'' whahaha en same beginne we te lachen,, '' en raad is Marleen'' ''wat?'' ''hij woont in Magdeburg bij me tante!!'',, '' aaaa! mischien gaan we hem dan nog echt zien ook haha!!,, '' da zou wa zijn!?

Als we die avond laat op bed liggen en nog wat hebben bijgekletst gaan we slapen,, in me dromen zie ik een jongen mooie jongen met gespierde armen blond haar hij zegt iets maar ik kan hem niet horen want er komt geen geluid uit zn mond maar als ik goed kijk naar zijn lippen zie ik hem de worden zeggen,, Je bent de waren! bij die worden word iik wakker met een bigsmile op me gezicht. Wouw was dat Georg?
Als ik me ogen weer dicht doe val ik weer snel ik slaap. De volgende ochtend als ik wakker word schud ik Marleen snel wakker en vertel ik over mijn droom maar Marlee luisterd maar half en kijkt op de wekker,,''Shell het is pas half negen laat me slapen'' bij die woorden draait ze zich om en valt weer in slaap, ik pak snel me laptop zet hem aan,, als de laptop helemaal is opgestrad zet ik me msn aan en verrasend maar waar heb ik mail.
Met een bonzend hard van nieuwschierigheid kijk ik snel in me mailbox,, aaaah denk ik in me zelf hij heeft gemaild!! Snel open ik hem en lees ik hem snel door :
heey shelly
ik dacht ik stuur gelijk een mailtje naar je toe,, ik was eigelijk wel heel zenuwachtig toen ik je belde maar ook heel nieuwschierig,,
maar vond het wel heel leuk om met je te praten ik hoop dat je snel online komt zodat we gezellig verder kunnen praten
Groetjes Georg..

me hart bonst als een dollen wat moet ik terug sturen?? snel stuur ik een mailtje terug,, ik weet niet echt wat ik moet sturen maar ja..

Heey Georg..
ik was ook heel zenuwachtig om jou te spreken me hard bonkte kei hard toen ik erachter kwam dat jij het was hihi**.. maar ik hoop je ook snel te spreken op msn tot dan

veel liefs shelley
p.s. je schrijft me naam verkeerd het is ShellEY hihi..

zo en verzende

ow nog even z'n aderes toevoegen aan me msn lijst en klaar is kees.. ondertussen is Marleen ook wakker geworden van het getik op me laptop,, ''wat ben je toch allemaal aan het doen shelley zo vroeg?'',,'' ow Georg een mailtje terug sturen'' ''echt?!!'' ''ja'' ''o wat heeft hij gestuurd?'' als ik Marleen laat zien wat ik gestuurd heb moet ze lache!! ''aaah kei sweet die Shelley heeft sjans'' whaha en ze begint kei hart te lachen..''ssssssssssssssst mama en papa liggen hiernaast ook nog te slape sukkel!'' ''oja sorry''
grinnekent lopen we de trap af naar beneden,, ik zet me laptop op tafel en loop naar de keuken ''men ik heb honger jij?'' Marleen knikt,, ik kijk in de kast en yes mama heeft broodjes mee genomen ik pak twee broodje voor mij en twee voor Marleen smeer er boter en stooi hangeslag er op schenk in twee bekers melk en zet het ontbijt op het tafeltje bij de tv,, '' aaaah! dat is lief zo'n lekker ontbijtje shelley'' '' ja goed bezig he!?'' ''zeker'' antwoord Marleen we lachen en gaan tv kijken,, als papa en mama beneden komen begroeten ze ons met ''goeien morgen damens'' waarop wij terug ''goeien morgen'' antwoorden
THfan
THfan
Admin

Aantal berichten : 152
Registration date : 27-04-08

https://tokiohotelverhalen.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

de ontmoeting Empty Re: de ontmoeting

Bericht  THfan zo mei 04, 2008 9:49 am

''wat gaan de damens vandaag doen? toch niet heel de dag thuis hangen want het is prachtig weer'' zegt me vader met een vragende blik,, ''wat gaan jullie doen?'' vraag Marleen waarop mijn moeder antwoord '' Ow wij gaan even naar België bier hale'' Marleen kijkt me vies aan wat natuurlijk betekend nee he we gaan toch niet mee he?! '' he Marleen als we nou vandaag een biosje pakken?'' ''ja super idee'' mijn ouder lachen naar elkaar bij onze enthousame,, als ik mijn laptop op mijn schoot zet zie ik dat georg online is en al de hele tijd tege me aan kletst.. ik geef Marleen een por en wijs op me beeldscherm Marleens ogen worden groot en op haar mond komt een bigsmile, ik typ snel naar Georg:
shelley zegt :: gOeie morgen sorry we waren aan het ontbijten en was vergeten dat ik online stond!
georg zegt :: goeie morgen ach maak niet uit lekker geslapen?
shelley zegt :: ja hoor jij?
georg zegt :: ja gaat wel me moeder maakte me wakker =P
Marleen wijst naar het msn plaatje van Georg en zegt '' zal hij dat zijn?'' ''zal ik het even vragen dan?''
shelley zegt :: ben jij dat op je plaatje??
georg zegt :: ja hoezo? =D
shelley zegt :: me beste vriendin zit naast me en die vind je een mooie jongen om te zien ze zit helemaal te kwijlen ! =P
'' SHELLEY JE BENT GEMEEN!'' ''hoezo? het is toch zo je zit bijna met je neus tegen me scherm aan'' Marleen geeft me een speelse poor.
georg zegt :: ow nou ja bedankt = )
ik verander snel me bloem plaatje van msn in een foto van Marleen en me zelf
shelley zegt :: dit zijn wij ik ben de linkse en Marleen me beste vriendin de rechtse =D
georg zegt :: Wouw!! =D twee mooie damens!!
shelley zegt :: slijmbal =P
georg zegt :: whaha hoezo?
georg zegt :: maar damens vertel is wat meer over jullie zelf !?
shelley zegt :: jij eerst
georg zegt :: oke ! ik ben georg Georg Moritz Hagen Listing ik woon in Magdeburg
en ben 20 bijna 21 heb geen broers of zussen en iik speel in een band.
shelley zegt :: zeer interresant allemaal =D maar Marleen wil weten of je singel bent =P ?
''SHELLEY KAPT DAAR NOU IS MEE!!'' mama en papa kijke ons vragend aan ''wat zijn jullie toch aan het doen?'' vraagt mama '' ow we zijn met een duitse jongen aan het msne en Marleen is er net achter gekomen dat het een lekkere jongens is die singel is'' papa en mama kijken elkaar vragend aan en lopen naar boven om te douchen en zich om te kleden
georg zegt :: en jullie?
shelley zegt :: Nou k ben shelley van der linden ben 20jaartjes doe een allround make-up opleiding om het even makelijk te verwoorden
heb een zusje mijn hobby's zijn danse shoppen en filmpjes kijken =D
georg zegt :: interresant !!
shelley zegt :: Hallow ik ben Marleen van Bommel en ik ben olsowe 20jaar heb olsowe een jonger zusje ik doe een opleiding fotograafische opleiding mijn hobby's zijn uitslapen,shoppen met shelley en filmpjes kijken =D..
georg zegt :: eej een van mijn lievelings hobby's is ook uitslapen,, =P
shelley zegt :: ting tink ting en we have a match !! =D
georg zegt :: haha heel grappig !
georg zegt :: maar wat gaan de damens vandaag doen?
shelley zegt :: we willen naar de film toe nog een goeie aanraden??
georg zegt :: uhm ik vond I'm legend heel goed! =D
shelley zegt :: o ja da is met Will Smit!
Snel kijken ik en Marleen op het internet hoe laat de film begint als we dan zien dat er een draait over een anderhalf uur sluiten we het gesprek af ..
shelley zegt :: over een anderhalf uur draait er een film duss we gaan er vandoor (L) doeg(k) XxX spreek je snel
georg zegt :: veel plezier en tot snel damens!! x
Als ik dan boven kom staat Marleen al als een dolle der tanden te poetsen '' Shellii snal anndrs kome teu lat" zegt Marleen onder het snelle tandenpoetsen niet dat ik weet wat ze nou zei maar dat kan ik wel rade,, als we na een half uur in de auto zitten en naar de bios rijden kopen we de kaartjes lopen de zaal binnen zoeken een plekje en kletsen nog wat vijf minuten later begint de film ,, , in de pauze kopen we wat te snacke popcorn,drinken en wat te snoepen..
Nadat de film is afgelopen lopen we al pratend naar de auto toe om weer naar huis te gaan...

Hoofd stuk 2..

Damens!!! ´´jaa mama we zijn klaar we kome er zo aan!´´ als ik en Marleen de weekend tassen naar de auto brengen geeft mama ons een knuffel en een kus en rijden we op naar Duitsland,, ´´ aah ik heb echt zin heerlijk om er even tussen uit te zijn´´ zegt Marleen met een zucht en leund achterover en doet even haar ogen dicht als ik naar haar kijk moet ik lachen ´´ haha ja ik heb echt zin even naar me tante en me neefjes echt lang geleden dat ik ze gezien heb´´,, ´´ had je btw nog iets met Georg afgesproke?'' vraagt Marleen heel sniekie en geniepig,, ''uhm eigenlijk helemaal niks meer moet niks van die engerd hebben'' zeg ik plaagend naar Marleen want ik weet dat ze nachten lang met georg heeft zitten msne na het eerste msn gesprek ''aah gemenerik'',, ''ja waarom moet ik iets met hem hebben afgesproken als jij bijna 24/7 met hem concact heb gehad?'' '' ja ja ik zou hem bellen als we bij je tante waren aangkomen'' ,, '' oke'' antwoord ik kort en zet de auto radio lekker hard als er een leuk nummer op komt blaatere ik en Marleen met het nummer mee.

Ongeveer na twee uur later kome we eindelijk aan want natuurlijk waren we een paar keer flink de fout in gegaan aangezien dat we niet echt zaten op te letten in de auto met al die leuke nummers ,, als me tante ons de oprit zien oprijden komt ze naar buiten toe gelopen en geeft ons een dikken knuffel en een kus '' heey meiden leuk dat jullie er zijn wat het een beetje te vinde?'' ,, '' ja hoor naar een paar keer fout gereden te zijn zijn we toch aankomen he,, me tante lacht en helpt ons met de tassen naar binnen te dragen.'' Willen jullie iets te drinken?'' '' ja een lekker bakje thee gaat er wel in na al de gezing in de auto'' zegt Marleen met een bigsmile en we moeten allemaal lachen,, als me tante de thee zet lopen ik en Marleen naar de woonkamer waar me neefjes zitten als ze me zien binnen komen ze naar me toe en krijg ik van ieder een dikken knuffel en kus als ze Marleen dan zien staan stellen ze zich netjes voor en lopen ze terug naar de bank en kijken ze pokemon verder ik en Marleen lachen naar elkaar en gaan ook zitten bij de jongens als we net zitten komt me tante met de thee binnen.
Onder het thee leuten kletsen we over van alles en nog wat op een gegeven moment valt het gesprek open op tafel over Georg en worde Marleen een beetje verlegen en krijgt ze rooie wangetjes me tante kijkt Marleen vragend aan `´ hoe ziet Georg en ongeveer uit?'' ''uhm nou hij is best gespierd en heeft schouderlenge bruin haar, hoezo?'' ''speelt hij in een band zo ver je weet?'' Marleen kijkt mij aan ''in het eerste gesprek heeft hij er wel iets over gezegt jah'' en ik kijk me tante vragend aan ''tegen mij heeft hij het er eigenlijk niet meer over gehad hoezo?'' vraagt Marleen aan me tante, tante wendy begint een beetje te lachen staat op en rommelt wat in de kast die tegen de muur staat en komt terug met een flyer en geeft die aan Marleen als Marleen de flyer aan neemt en kijkt,, kijkt ze met groten ogen nar de flyer en geeft hem aan mij,, als ik naar de flyer kijk staat er een foto op en een hele grote tekst TOKIO HOTEL CONCERTEN LIJST,, met daaronder een foto van vier jongens ik kijk een voor een naar de jongens en zie daar Georg bij staan.
Als ik nog is goed naar de foto kijk op de flyer geef ik Marleen een por ''heey dat is die jongen waar ik al weken over droom!!?'' Marleen kijkt naar de foto en kijkt me met een rare blik aan die betekend echt !!??
als me tante op staat op de thee rotzooi terug naar de keuken te brengen help ik haar een handje mee..
Als iik terug loop naar de woonkamer is Marleen verdwenen?! ik loop naar buiten en zie dat Marleen aan het bellen is ik kijk haar vragend aan in non verbale taal zie ik haar lippen bewegen en de naam Georg zeggen.. ik snap de hind en houd me mond tot ze klaar is met bellen,, Marleen hangt op en er staat een bigsmile op haar gezicht van oor tot oor.. '' yeah o my god!! moet je me hard voelen'' ze legt me hand op haar linker boezem en ik voel haar hart te keer gaan '' nou pas maar op dat je hem niet verliest'' '' hij vroeg of we vanaaf iets te doen hebben hij geeft namelijk een klein feest nog van z'n 21e verjaardag dus ik heb natuurlijk ja gezegt en het begint om half 9 maar hij komt ons hale om 8 duss vind je het goed?'' ''nee eigenlijk niet'' en ik geef Marleen een speelse tik '' tuurlijk vind ik het leuk super zelfs kom gaan we ons opmaken en ons 10X verklede hihi'' en we lopen giechelend naar binnen roepen naar me tante dat we ons gaan douche en om kleden en lopen naar boven..

''Meiden!!! er staan twee jongens aan de deur voor jullie!!'' nadat we gedouch hadden gingen we beneden wat eten en na het eten zijn we gelijk weer naar boven gegaan om ons mOoii en prachtig te maken voor het feest van Georg.. we waren natuurlijk helemaal de tijd vergeten schrikken zelfs als we mijn tante horen roepen..
'' We komen er aan momentje'' na twee minuten later komen we de huiskamer binnen en zitten Georg en nog een jongen op de bank, ik herken de jongen van de flyer het is de jongen van mijn droom! De jongens staan op en Georg geeft ons als eerst een hand en twee kussen Marleen zegt speels tegen Georg ''in Nederland geven wij altijd drie kussen'' en ze giechelt '' nOu daar heb ik geen problemen mee'' en hij geeft Marleen nog een kus, als Georg zich heeft voorgesteld komt Gustav in beeld ''haai iik ben Gustave'' en hij geeft beleeft drie Nederlandse kussen aan mij en Marleen '' nou damens zullen we gaan'' hij steeks een arm naar Marleen uit en Marleen haakt in ''tuurlijk lett the party startet!!.. en ze lopen lachend voor mij en Gustav uit..

Als we dan net de blok op lopen hoor ik me naam geroepen worden '' SHELLEYYY!!!!!'' ik kijk om en het is een meisje,, eerst herken ik haar niet maar dan '' Maya wouw lang niet gezien'' en we knuffelen elkaar als we naar elkaar toe lopen Maya en ik speelde vroeger altijd als iik hier in Duitsland was bij me tante maar we zijn eigenlijk contact verloren omdat ik niet zo heel super vaak meer bij me tante kwam... leg ik aan Marleen en de jongens uit als ze me verrast aan kijke als ik en Maya elkaar omhels.. ''maar waar gaat het allemaal heen?'' vraagt Maya met een vriendelijk vragend gezicht als ze naar de jongens kijkt.. en als ze dan nog is kijkt naar de jongens worden haar ogen groot O nee he en ze begint te gillen en te springen en allemaal gek toen doen als ze klaar is met druk zijn vraag ik aan Maya waarom ze zo uit der dak gaat ze stopt met springen en kijkt me met haar grote ogen aan '' zie het niet dan?'' ''wat zie ik niet?'' ''dat zijn Georg en Gustav van Tokio HOtel !!!'' en ze begint te gillen en te springen de jongens moeten er wel om lachen en ik en Marleen kijke elkaar vragend aan ''ja duss?? '' vraag Marleen aan Maya ''ja duss ik ben helemaal fan van die band! het is de hotste band in tOwn!!''
''owh'' antwoord Marleen een beetje verslagen .. Georg lacht '' Maya heb je mischien zin om mee naar me thuis te gaan ik geef namelijk nog een late verjaardags fuiv,,?" ''meen je da mag ik echt kome?? o my god me wildste droom komt gewoon uit aaaaaaah!!'' ''ja ja ja nu wete we het wel hou op met gillen want word stom doof dadelijk van je !'' schreeuw ik door het schreeuwe heen van Maya.. en ze is apzeurt stil.. ''Oowke sorry''
Met z'n vijfe lopen we naar het huis van Georg,, als we dan binne zijn zitte daar nog twee jongens,, als ze ons zien staan ze op en stelle ze zich voor ze heten Tom en Bill als Maya de jongens een hand heeft gegeven staat ze op knappe om te gillen en te huilen snel neem ik Maya mee naar de keuken..

''Maya gaat het?!'' vraag ik haar als ik de trane in haar ogen zie,, ze knikt en laat even een flauw lachje zien,, als Georg dan de keuken in komt om te kijken wat er aan de hand is beginne Maya's ogen weg te rollen en zakt ze naar de grond Georg vangt haar snel op van schrik geef ik ee n klein gilletje.. En binnen No time staat iedereen in de keuke om te kijken wat er gebeurd is,, Georg tilt Maya even goed op z'n armen en brengt haar naar boven en legt haar even is zijn bed.. als hij dan weer beneden komt heb ik al aan Tom en Bill uit gelegd wat er aan de hand is .. Maya iss een super fan van jullie en ik denk dat dit even te veel is.. de jongens knikken begrijpelijk,, ''Nou zullen we dan maar even helpen met het feest?'' zegt Marleen ''ja zullen we da maar iss doen anders is iedereen er dadelijk en is er nog niks klaar'' zegt Gustav,, we slepen met de meubels en zetten hapjes en drankjes klaar.. als de bel gaat zijn de eerste gasten er..

Na een uurtje gaan ik en Marleen boven even kijken hoe het met Maya is als we zien dat ze nog slaapt maken we haar voorzichtig wakker anders mist ze dadelijk het hele feest '' Maya Maya wakker worden!? heej Maya '' als ik haar een beetje heen en weer schut zie iik haar ogen een beetje knipperen ze doet haar ogen open en lacht flauwtjes,, ''heey schone slaapster'' plaagt Marleen Maya een beetje Maya lacht ''ik schrok me rot man toen je naar de grond zakten het is dat
Dat Georg je op ving’’ Maya kijkt de kamer rond en realiseert zich dat ze in de kamer van Georg ligt ,, en begint hart te lachen ‘’o my hemel ik hem me egt dom gedragen en moet je kijken waar ik nu lig..’’ ‘’uhm in het bed van Georg?’’ zegt Marleen een beetje verontwaardigd we lachen bij het gezicht dat Marleen trekt ,,’’ vanaf nu ga ik geen overdreven fan gedrag meer tonen met de jongens in me beurt’’ zegt Maya een goed keurende knik van Marleen en mezelf lopen we met z’n drieën naar benden..


Als we benden komen is de hele woonkamer vol met mensen niet dat we ze kennen dus gaan we op zoek naar de jongens,, '' heey meiden ik ga een babbeltje maken met Tom'' en weg is Marleen ''Jowh ik zie Georg ik ben er ook van tussen'' Oke? denk ik duss ik loop even naar de keuken waar de drank staat en pak gewoon water met wat ijs en een citroentje ben namelijk niet zo dol op alcohol duss drink ik lekker iets fris.. Als ik me om draai staat Gustav achter me ''Ow sorry schrik niet'' ''haha ik schrok niet dus maak je maar geen zorge'' Gustav lacht en kijkt naar me glas '' ja ben niet zo'n voorstander van drank dus hou ik het gezond kan ik morgen vroeg tenminste nog helder rennen door het parkt'' '' das slim bedacht'' ''ja dankje'' ''moet je ook iets te drinken'' ''ja graag doe maar het zelfde als jouw'' ''oke'' als ik het drinken voor Gustav heb ingeschonken lopen we terug naar de woonkamer en gaan op de bank zitten.. als ik even om me heen kijk zie ik Marleen het gezellig hebben met Tom en Maya helemaal uit der dak gaan op de muziek met Georg,, ik lach als ik ze bezig zie en Gustav ziet het zelfde als mij en lacht met me mee,, '' dus je houd van hart lopen in het park?'' vraagt Gustav uit het niets ''uhm ja moet een beetje aan me lijn en gezondheid denke'' Gustav lacht.. ''Hoezo je ziet er toch goed uit?'' ''ja kleren doen veel he?! maar zonder is een ander verhaal'' gelijk als ik het heb gezegt denk ik mij me zelf jeetje hoe dom en hoerig kun je over kome wat zal hij wel niet van me denke? dat ik gelijk op een nummert mik of zo O men!? ik baal en baal maar als ik naar Gustav kijk zie iik hem lachen en voel ik me blOose,, als hij dat ziet vraagt hij me snel of ik mischien een keer zin heb om met hem mee te wandelen? ''ja lijkt me gezellig'' ''heb jij het hier ook zo benauwd binnen?!'' vraagt Gustav als hij me met z'n rooie wangetjes aan kijkt knik ik en lopen we samen even naar de achtertuin om wat frisse lucht te scheppen..
THfan
THfan
Admin

Aantal berichten : 152
Registration date : 27-04-08

https://tokiohotelverhalen.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

de ontmoeting Empty Re: de ontmoeting

Bericht  THfan zo mei 04, 2008 9:49 am

''en hoe voelt het nou om eenentwintig te zijn?'' vraagt Maya als ze Georg liefjes aan kijkt ''nOuw eigenlijk het zelfde als 20 want mag nog net zo veel '' Georg lacht en Maya lacht mee ze hebben nu al een uur samen staan te kletse en het klikt goed. Maya kan haar geluk niet op zo in de wolke is ze ze staat gewoon met haar lieveling van haar favo band te flirte en hij doet gewoon net zo mee,, zou hij met me flirte omdat hij me leuk vind of omdat hij beroemd is en elk meisje kan krijge en neemt wat hij nemen kan?! ''sOrry wat zei je?'' O Nee he zei ik het nou hard op!?'' 'ja best wel '' antwoorde Georg met een speelse lach om zn mond '' zal ik gelijk antwoord geven om je vragen dan?'' ''uhm nou ik schaam me rot maar als je nie boos bent of het niet erg vind graag'' Georg lacht en zegt '' nou ten eerste flirt ik met je omdat je het mOoiste meisje bent van me feest ten tweede ik flirt niet met je omdat ik beroemd ben en ten derde ja ik vind jouw net zo leuk als jij mij denk iik dan als het net zo van jouw kant af komt als het mijne?!'' ''Wouw dat is mOoi gesproken'' en we lachen saampjes ''heb het er wel warm van gekregen hoor,,uhm zin om even naar buiten te gaan?!'' ''als Maya naar Georg's mooi warme ogen kijkt smelt ze en zegt ze zwijmelend ''ja graag ik heb het bloed heet'' Georg lacht en ze lopen samen naar buiten..

''maar uhm is da nou niet vervelend zo'n ding door je lip?'' vraagt Marleen een beetje moeilijk kijkent naar Tom zijn lippircing ''nee eigenlijk niet zit daar wel prima vind je ok niet?'' Tom lacht een beetje speels naar Marleen maar ze blijft een beetje moeilijk kijken,, als hij dar in een snelle move naar haar toe beweegt sluit hij zijn lippen op die van Marleen en kust hij haar als hij dan zijn lipen uit eindelijk van die van haar afdaald kijken ze elkaar recht in de ogen aan en zegt Marleen een beetje verbaast met een piepstem '' ja hij zit daar goed'' Tom lacht en Marleen lacht met hem mee,, ''schrok je?'' vraagt Tom ''waarvan? van die kus? nee joh da zag ik allang aan komen?!'' ze geeft Tom een stomp tegen z'n arm ''auw! niet zo hard'' ''die had je verdient voor je te snelle move!'' Tom lacht pakt Marleens had vast en geeft haar een hand kus ''mijn excusses mooie jonkvrouw'' Marleen lacht '' vooruit je excuses zijn aanvaard''
Als Bill naast Tom opduikt ziet hij nogal moe en geeltjes ''wOow wa is er met jouw nie lekker ofzO?'' Tom kijkt zijn broer wat bezorgt aan ''nee iik voel me nu niet echt super k ga naar huis ga even tegen iedereen buiten gedag zeggen en dan loop ik aan naar huis'' '' moet ik je even brengen?!'' ''nee dankje ik sms wel even als ik thuis ben aangekomen,, Marleen fijn je ontmoet te hebben en let een beetje op me broetje will je?'' ik knik en geef Bill een hand en drie kussen waar hij wel raar van op kijkt ''nou je hoefd niet zo raar te kijken hoor in Nederland doen wij er drie en geen twee'' Bill lacht geeft Tom een klap op zijn schouder en loopt naar buiten om gedag tegen de anderen te zeggen..
''Germ je broer ziet er nie helemaal in orde uit he'' nee hij is maandag geopereerd aan zijn stembande en heeft er best wel veel last van hij voelde zich al niet echt lekker toen we hier heen gingen maar hij is zo eigenwijs'' '' en jij wil zeggen dat je dat niet bent?'' Marleen kijkt Tom vragend aan,, lachend schud Tom zijn hoofd ''ja eigenlijk wel ja maar ja daar ben je tweeling voor'' ''WAT??!! tweeling dat meen je niet?!'' ''sjawel! en nog eeneigentweeling ook?!!'' ''serieus? dat zou je nou niet zeggen hoor?!'' ''dat horen we wel vaker maar toch is het echt zo'' ''wOuw?!'' ''maar zullen we even naar buiten gaan het is hier bloedje heet en de rest staat er ook?'' Marleen kijkt naar de buitplaats acher het huis en ziet daar Shelley met Gustav en Maya met Georg staan ''ja iss goed het lijkt hier wel een sauna!'' Tom pakt Marleens hand en lopen naar buiten..

''heey tom ! je loopt Bill net mis hij loopt net door de poort heen'' roept Georg als hij Tom en Marleen ziet aan lopen '' ja weet het hij voelde zich niet zo lekker maar hij smst even als hij thuis is duss komt wel goed'' iedereen knikt..

Als de laatste feestganger de deur uit gezwaait is gooit Georg de deur dicht met een klap en valt zuchtend en gapend op de bank '' nou da was me een feesje wel '' ''O men en kijk de troep die achter gelate is'' ik zucht en kijk rond overal liggen flesjes bekers pinda's kapot getrapte chips ,, ''ja da ruimem we morgen wel op hoor'' Tom kijkt op de klok ''half 4 hoor je dat?'' we kijken Tom vragend aan '' horen jullie het echt niet? k wel hoor'' ''wat hore we niet?'' Marleen kijkt mij vragend aan en k haar Tom schiet ik in de lach '' ME BED ROEPT ME!!'' hij loopt naar de deur, we lachen als we Tom naar de deur zien sjokken,, ''ja ik denk dat wij beter ook maar kunnen gaan'' Maya kijkt ons aan ''als we morgen nou ff een tijd afspreken dan kunnen we Georg helpen met de troep op te ruimen?'' stel ik voor en ik kijk de rest aan ''ja als de laatste die wakker is even beld dan is het toch goed?'' ''ja Tom snugger persoon da kan niet we staan hier straks gewoon om vier uur voor de deur eten we hier een pizza of zo '' stel Gustav voor. ''ja maar dan brengen we eerste meiden weg want da is toch op de terug weg'' zegt Tom als hij een arm bij Marleen over haar schouders heen legt,, Georg knuffeld Maya nog even steffig en sluit de voor deur.
Als eerst brengen we Maya thuis als zij ons weltrusten heeft gewenst en de voordeur gesloten heeft lopen we de blok om en zijn we bij het huis van mijn tante als we naar de voordeur lopen realiseer ik me in eens dat ik geen sleutels van het huis heb,, iik zie de bui al hangen de jongens schieten in de lach '' nou is niet grappig jongens ik wil naar me nest'' zegt Marleen een beetje geiriteerd, ''kijk is of de garage open is?!'' steld Gustav voor, ik geef een ruk aan de garage deur en hij gaat open! ''yes'' als we de jongens een knuffel gegeven hebben en ze weltrusten hebben gewenst sluipen we stilletjes naar boven.
Als we dan eindelijk in bed liggen kan ik niet stoppen met te denken aan Gustav,, ''psssssst Marleen ben je nog wakker??!!'' ''mmmmmmmhuh'' ''ik kan niet slapen ik denk de hele tijd aan Gustav'' ''huh'' ''heey hoor je me wel??'' ''ja ja'' antwoord Marleen slaaperig,, ''was wel een super aaf he?'' ''Shelley ga slapen zot het is vijf uur om vier uur vanmiddag moete we ons nest alweer uit, dus ga slapen!'' ''oke oke je hoeft niet zo knorrig te doen,, weltrusten,,'' ''Huh''..

''ja iik zal haar geven heb je een momentje want volgens mij slapen ze nog?! Shelley psst Shelley word is wakker er is telefoon voor je'' als ik me ogen open doe zie ik me tante naast me bed staan ''wat?'' ''je moeder is aan de telefoon'' ''oOwh? uh ja geef maar'' ik ga recht op zitten met de telefoon in me handen half slaperig groet ik me moeder ''hoOi mam'' ''eey slaapster was het laat geworde?'' ''ja behoorlijk'' áan de ander kant van de telefoon hoor ik me moeder lachen ''maar ik belde even omdat er iets gebeurd is gister wat niet zo leuk is'' als ik me moeder die worden hoor zeggen verschiet ik en begint me hart heel hard te kloppen ''wat is er dan?? s het iets ergs?'' ''nou oma is van de trap gevallen ze heeft gelukkig niks gebroken hoor,, alleen een beetje in schok'' ''Owh gelukkig heeft ze ergens pijn?'' ''ja aan der bips'' mama lacht en van opluchting moet ik ook lachen ''ik dacht ik laat het je maar even weten want het was toch een behoorlijke smak die ze gemaakt heeft'' ''ja oke'' ''maar is verders alles gezellig daar??'' ''ja super mam we zijn gister met een stel jongens uit geweest en er was een hele leuke jongen'' ''Owh spannend hoe ziet hij hij er uit?'' ''blond hele mooie heldere ogen super lieve glimlach lekkere stevige arme'' ''wouw klinkt goed'' mama moet lachen '' ow en waneer ben je van plan terug te komen?'' '' iik en Marleen hadden in gedachten een donderdag?'' ''oke dan kan ik daar rekening mee houden,, ligt Marleen nog te slapen?'' ''ja hahah,, Ow en we zijn gister Maya nog tegen gekomen'' Maya Maya waar ken ik die naam toch van?,, Ow da was dat meisje dat achter tante Wendy woond waar jij altijd mee speelde?'' ''jaa toeval he ze is echt niks veranderd nog steeds zo hyper hihi,,'' ''nou leuk toch?! maar lief ik ga hangen ik spreek je snel weer laat een keer iets van je weten'' ''ja doe ik dOeg love ya'' ''dOeg meid hou ook van jouw doe ze daar de groetjes van me'' '' en van mij thuis'' '' doe ik doeg'' '' doeg,,!!

Nadat ik heb opgehangen kijk ik naar de klok O men het is al drie uur denk ik bij me zelf ik maak Marleen ook even wakker en stap dan onder de douche.
Als ik weer schoon en opgewekt de douche uit komt strompeld Marleen de badkamer in en gaat douche, k loop terug naar de slaapkamer en kleed me aan en natuurlijk wat make-up en de borstel door me haar,, zo dat ziet er weer wat beter uit,, als ik langs de deur van de badkamer loop roep ik naar Marleen dat ik al vast beneden ben ik hoor geen antwoord terug dus het zal wel goed zijn.
''Goeie middag'' ''Goeie middag tante Wendy'' ''hoe zijn jullie gister eigenlijk binnen gekome want ik heb niks gehoord,,?'' ''de garage was open dus zijn we zo naar binnen gegaan'' '' Oke, was het leuk'' ''ja het was super alleen we hebben afgesproken om vier uur om even mee te helpen opruimen'' ''oke dus jullie eten daar?'' ''ja als je dat niet erg vind?'' ''nee joh'' ''oke''..

Om iets voor vier lopen ik en Marleen aan om bij Georg op te ruimen. We bellen aan en Maya doet open ''heey meiden'' ze laat ons binnen, en zo te zien is het al ver opgeruimd ''heey iedereen'' Tom, Bill en Gustav komen ook net binnen.. nOu zullen we dan maar,, na een ander half uur flink gepoetst en op geruimd te hebben is dan ook echt alles schoon.
''O men nu lus ik wel een pizza'' ''ja anders ik wel ik rammel'' Gustav wrijft over zijn buik, voor de grap geef ik een klap op z'n buik ''Oeff wacht jij maar hij pakt me van de bank gooit me over zijn schouder gillen en lachend hang ik te bengelen over zijn schouder iedereen lacht, schoppent en gillen loopt Gustav naar buiten met mij over zijn schouder,, als Gustav uit evenwicht raakt vallen we samen op het grasveld.. ''auw!'' ''SHELLEY! heb ik je pijn gedaan?'' lachend schud ik me hoofd en steek ik me wijsvinger omhoog op me knokkel zit een schaafwondje, Gustav pakt me vinger en geeft er een kusje op, ik stop met lachen en we kijken elkaar recht in de ogen aan.
Gustav buigt zich naar me toe net op het moment dat hij nog maar 1mm. van me verwijders is met die mooie lippen van hem komt Maya naar buiten toe '' heey wat voor pizza willen jullie?''
''Oeps?! stoor ik ??'' Gustav gaat staan en helpt me overeind ''nee, we kome wel even naar binnen toe om te kijken wat we willen,,'' ''Oke'' en Maya gaat weer naar binnen. Gustav wil naar binnen lopen als ik hem net aan z'n arm trek hij draait om en ik geef hem snel een kus op z'n wang, dan loop ik hem snel voorbij en ga ik naar binnen, als ik nog even stiekem om kijk zie ik Gustav lachen.
THfan
THfan
Admin

Aantal berichten : 152
Registration date : 27-04-08

https://tokiohotelverhalen.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

de ontmoeting Empty Re: de ontmoeting

Bericht  THfan zo mei 04, 2008 9:49 am

Nadat we allemaal een pizza hebben uitgezocht hebben en gebeld is het alleen nog maar even afwachten waneer de koerier de pizza's afleverd.
''Georg waar zijn je ouders eigenlijk?'' vraag ik als ik is goed na denk heb ik die nog helemaal niet gezien,, '' Ow die zijn een weekend met z'n tweeen weg, zodat ik me feest kon houden.'' ''oke klinkt logisch''.
TTRRRRRRRRRRRRR,, ''Pizza!!Yeah'',, Bill staat op om de pizza te halen,, als hij binnen komt ruikt heel de huiskamer lekker naar pizza.
''Bill voel je je eigenlijk al weer wat beter want gister zag je nogal pips?'' vraagt Marleen als Bill net een hap wil nemen van zijn pizza, snel happ happ en slik ''ja gaat wel heb nog best wel last van me keel en soms beetje dizzy, maar voor de rest gaat het wel oke'' ''hij is anders nooit zo rustig'' antwoord Georg en neemt een groten hap pizza.
Na gezellig gekletst te hebben onder het pizza eten, ruimen ik en de meiden af gooie alles weg en blijven nog even in de keuken hangen.
Maya kijkt me nieuwschierig aan ''wat was dat toenstraks nou?'' ''wat was toen straks?'' vraag ik onschuldig okal weet ik wel wat Maya bedoelt ''ja da van jouw en Gustav toen straks? buiten!?'' ''WAT is er iets gebeurd en ik weet van niks?!'' roept Marleen ''sssssssssssssst ja kan het nog harder!'' ''sorry,, maar wat is er dan,,?'' ''toen Gustav me toen straks voor de grap over z'n schouder gooide en naar buiten bracht viel hij en kwamen we op het gras terecht,,'' ''en toen was er een momentje wat ik perongelijk verstoorde!,,'' toen ik kwam vragen wat voor pizza ze wouden''vertled Maya verder ''hoezo welk momentje'' Marleen kijkt Maya mij en met grote ogen aan ''heb je gezoend?'' ''nee want dat was het momentje wat Maya verstoorde!'' ''Owh,,'' Marleen kijkt me met een big smile aan je bent verliefd he!? ''ja denk het wel'' ''aaaaaaaaah'' Marleen en Maya vliegen me beiden om me nek groeps knuff!!..
Gustav komt de keuken binnen, de meiden laten me los en lopen langs Gustav heen en gaan terug naar de huiskamer.
''uUhm,,!? Shelley heb je mischien zin om morgen naar het park te gaan?'' ''uh ja graag het word morgen toch mooi weer?'' ''Oke uhm als we bij de vijfer afspreke om 11 uur en dan kunnen we daarna nog wat gaan lunche?'' ''ja leuk '' antwoord ik een beetje verlegen, ik me hoofd galmt het ik heb een date ik heb een date!!..Samen lopen ik en Gustav terug naar de huiskamer en ploffen op de bank neer '' we hebben besloten om een film te gaan kijken om wat uit te duffen'' steld Tom voor ,, ''ja ik vind alles best'' antwoord ik en kruip lekker tegen Gustav aan..

Die ochtend word ik vroeg wakker, het is acht uur als ik op de wekker kijk maar ga toch maar me bed uit,, loop zachtjes naar beneden toe om wat te eten, smeer twee boterhammen en schenk wat melk in een mok, ik ga op de bank voor de tv zitten en zet de tv aan.
Na wat geombeten te hebben loop ik naar boven en neem ik een frisse douche kleed me aan maak me op en doe me haar, ik doe alles zo stil mogelijk want anders word Marleen en de rest van het huis ook wakker..
om half elf loop ik naar buiten toe sluit de deur zo stil mogelijk en loop ik naar het park toe, zo te zien is Gustav er nog niet dus ga ik maar even op het bankje zitten bij de vijfer. het is nog best vroeg denk ik bij me zelf als iik maar een paar spelende kinderen zie en een paar joggers.. als ik achter me een aantal jongens hoor praten kijk ik om, op dat zelfde moment voel ik een harde klap tegen me hoofd en val ik van de bank af, alles word zwart om me heen...

''Ze word wakker'' ''Shelley kun je me horen?'' mijn oogleden lijken wel van lood als ik ze probeer open te doen, een fel licht word in mijn ogen geschenen, als ik mijn ogen steeds verder open doe zie ik mijn moeder en een man in een witte jas.
''Shelley hoor je mij?'' ''ja'' zeg ik met een trillende stem maar als ik me eigen stem hoor lijkt het net of iemand anders praat.
''Volg dit lampje even met je ogen oke'' vraagt de man in de witte jas, ''oke ja dat dacht ik al'' als de man erenstig naar mama kijkt en mama weer naar de man schiet ze in tranen, papa die ik helemaal nog niet gezien had omdat hij bij het raam stond komt mama troosten.
Ik snap het niet denk ik bij me zelf wat is er aan de hand waarom huilt mama? Als papa mama buiten de kamer heeft gebracht komt de man in de witten jas op het randje van me bed zitten, ik ga recht op zitten en kijk de man vragend aan?! ''ik zal me even voorstellen ik ben dokter Baarslag'' ''Ówh oke, uhm dokter wat doe ik hier?'' ''dat zal ik je even vertelen het is mischien schokkend om te horen, maar je bent vier dagen geleden in het park bewusteloos gevonden door een jongen man, we hebben je geopserveerd en waar we al bang voor waren heb je een hersenbeschadiging opgelopen.'' ''een wat?'' een hersenbeschadiging nee he? denk ik in me zelf als de woorden nog door me hoofd tollen.
''Hoe kan dat?'' ,,'' we weten het niet helemaal zeker maar je bent bewusteloos gevonden in het park bij de vijfer, kun je je iets herrineren wat je daar deed?'' ''nee niet echt?'' ''oke kun je me mischien vertellen wat je deze week heb gedaan? en mischien wat herrinering van vroeger?'' ik denk na en doe echt men best maar als iik aan de week denk is het een zwart gat ik kan me ook niks meer bedenke van vroeger? '' ik ik k weet het niet?!'' stotter ik, ik word een beetje bang de trane staan in me ogen, de dokter schrijft wat op zijn klembord en knikt een paar keer,, ''wat is er dokter?'' ''toen je bewusteloos was , nou ja meer in coma hebben we wat testen gedaan, dus ook een hersen scan. en daar bleek al een beetje uit dat je een hersen beschadiging hebt opgelopen, die hersenbeschadiging heeft een geheugenverlies veroorzaakt.''
De tranen rollen over me wangen ik snap het niet,, hoe kan dit? '' dokter hoe kan dit'' ''ik zei dus net we hebben dus wat testen gedaan, omdat je kleren open waren geknoopt en gescheurd vermoede we dat je verkracht bent we hebben wat SOA testen gedaan en gelukkig is er niks aan de hand, je bent ook niet zwanger ook die test hebben we af gelegd. Ik knik maar eigenlijk komen de worden maar half aan , hoe kan dit? denk ik bij me zelf. De dokter ziet dat ik het moeilijk heb en komt naast me op het bed zitten, '' het komt allemaal wel in orde, shelley je moet gewoon weer naar de buiten lucht en dan komen alle herinneringen weer snel terug, ik tast naar me hoofd omdat het kriebelt en voel verband ''waarom?'' de dokter valt me al snel in de reden ''de mensen die je dit hebben aan gedaan hebben je een vlinke klap op je hoofd gegeven dus hebben we moeten oppereren vanwegen een scheur in je schedel. ''maar dan ben ik dus kaal?'' de dokter kijkt me met spijt aan, en knikt.
Ik houd het niet meer en begin hystirich te huilen, de dokter verlaat mijn kamer en me ouders komen binnen, mijn moeder rent naar mijn bed om me te komen troosten.

Als ik de volgende ochtend wakker word staat me hoofd op knallen alle dingen die me gister verteld zijn, alles wat er met me gebeurd is.
Maar als ik naast me kijk zie ik een grote bos rode en rose rozen naast m'n bed staan. Ik lees het kaartje ... Ik hoop dat je snel beter word , veel liefs Gustav.
Gustav Gustav die naam die komt me bekend voor als me moeder de kamer binnen komt lacht ze ''die mooi bloemen heb je van Gustav gekregen, hij is de genen die je heeft gevonden in het park'' ''Owh!! waOuw ze zijn wel heel mooi'' ik kijk mama aan met een lach en mama kijkt terug naar me met een gezicht dat me verteld dat alles goed komt en ik knik.
Mama komt naast me op het bed zitten, ''en een beetje geslapen? na alles!?'' ''ja eigenlijk wel ben als een blok in slaap gevalen nadat jullie gister weg waren gegaan, maar mama waarom lig ik in Duitsland?'' ''het is Mei vakantie en je was bij je tante Wendy aan het logeren samen met Marleen'' ''Marleen! waar is ze?'' Marleen zit in de kantine ze wil niet naar huis tot jij uit het ziekenhuis bent, lieve meid'' ''ja,, zal ik me snel weer dingen herrineren?'' ''vast wel meid vast wel'' nadat mama die worden heeft gezegt komt de zuster met mijn ontbijd binnen, mama lacht en gaat naar de kantine zodat ik me eten op mijn gemak kan op eten.
Als ik net mijn laatste hap naar binnen werk komt Marleen en een jongen binnen gelopen. ''heey meid,,'' Marleen omhelst me ik kijk de jongen aan, hij komt me zo bekent voor. Als de jongen me een hand geeft komen er allerlei beelden door me hoofd heen, het gaat zo snel dat ik niet meer eens weet wat voor beelden het zijn maar ik herriner me wel wie die jongen is het is Gustav, ik lach en Gustav lacht terug '' Bedankt voor je mooie bloemen ik zag ze meteen staan toen ik vanochtend wakker werd'' '' ik ben blij dat je ze moooi vind, ik hoopte al dat ze je een beetje opvleurde'' Gustav lacht en geeft me een knuffel.
De dokter komt binnen gelopen met mijn ouders, ze komen allemaal om mijn bed heen staan. De dokter begint te vertellen dat ik vanmiddag al naar huis toe mag maar dat ik wel in Duitslad moet blijven en dat ik een speciaal apartement krijg dat aan het ziekenhuis ligt zodat ze me in de gaten kunnen houden verder moet ik een keer per dag in het ziekenhuis komen voor controlen en krijg ik pijnstillers.
Als de dokter klaar is met vertellen valt mijn moeder hem in de reden '' en we hebben al een afspraak gemaakt in een speciaal zaak voor een paar mooie pruiken en haar stukken te halen, vandaag nog!'' ik kijk mama aan aan de ene kant maakt het me juist weer heel verdrietig maar aan de andere kant weer heel vrolijk, want ja zeg nou zelf een pruik is alleen maar handig je haar zit altijd maar een paar pruike wouw dan heb ik nog verschillende kapsels oOk!.. mama kijkt me aan het ziet dat iik het daar wel mee eens ben.
Nadat ik me gedoucht en me heb aangekleed. heeft mama ondertussen samen met Marleen me tas in gepakt en heeft papa samen met Gustav me spullen bij tante Wendy gehaald, zodat ik kan over verhuizen voor zolang naar het appartement van het ziekenhuis.

Nadat mama en ik twee en een half uur in de pruiken winkel hebben gestaan, komen we met drie pruiken en zes haar stukken de winkel uit.
Ik gleunder, want natuurlijk heb ik al een pruik op hij is blond met hele mooie slag en een gekleurde fel rose pluk er in. Papa, Gustav en Marleen zijn al vast naar het apartement gegaan om alvast alles klaar te maken. Als ik met mama in de auto zit is het eng stil, ik kijk mama aan als mama mij terug aan kijkt zie ik tranen.

Mama en ik staan voor de voordeur als we de deur open doen zien komen we in een appelgroenen hal, mama kijkt me lachend aan ''begint al goed meid'' ik lach en we lopen naar de huiskamer het ruikt fris naar cintroen, ik denk dat papa, Marleen en Gustav gepoetst hebben hier en daar.
We komen de huiskamer binnen en zien de rest op de bank zitten, als ze ons zien binnen komen vraagt papa'' en hoe vind je het Shelley '' ''schoon volgens mij hebben jullie gepoetst'' papa lacht en knuffelt me even '' ga maar even de rest van je nieuwe tijdelijke thuis bekijken,
ik loop terug naar de hal waar ik al wat deuren had gezien.
De eerste deur die ik open is de badkamer die grote is als verwacht het zijn allemaal frisse kleuren die in het appartement gebruikt zijn, want zoals de brocure zij, is het een frisse woning met veel buitenkleuren voor rust gevende revalidatie,, ofzo ik moet zeggen dat ik wel moest lachen toen ik dat las maar toen k de foto's zag klopte het wel, de foto's lijken veel op de kamers in het egt gelukkig,, de badkamer is blauw met wit getegeld en leuke schelpjes hier en daar, er zit een douche en een los bad in, een grote toilet tafel en wc.
Ik loop de hal terug in op naar de volgende deur, ik loop de kamer binnen het is mijn slaapkamer. Echt prachtig! een tweepersoons hemel bed kaptafel en een mooie super grote kast, de kamer is behangt met gele en rode kleuren, de laatste deur die ik open is een logeer kamer denk ik er staat bank bed in een grote spiegel een houte kist en een trap? als ik de trap omhoog klim kom ik op een zolder met een prachtig groot dak raam, ''en wat vind je er van?'' papa en mama staan onderaan de trap,''ik denk dat ik me hier wel kan vermaken hoor!'' ''oke, kom je naar benede we hebbe chinees besteld, iedereen blijft eten.''

Na een gezellig avond te hebben gehad , hebben we wel veel gelachen om de woonkamer hij is namelijk met rood,geel en zwart aan gekleed heel strak vergeleken met de rest van het huis maar wel heel mooi ,, hier kan ik wel een paar daagjes blijven.
Als we mama en papa hebben uitgezwaaid doe ik de deur met een zucht dicht, ik vind het moeilijk om me ouders weer terug naar Nederland te zien gaan, maar de dokter heeft gezegt dat me ouders hun dadelijkse ding moeten blijven doen en ik het mijne zodat ik zo veel mogelijk dingen terug kan herrineren zonder dat dat het me allemaal word voorgezegt. Maar mama en ik hebben afgesproken elke dag even te bellen, ik loop terug naar de woonkamer waar Marleen en Gustav nog zitten, ik plof tussen de twee in mean, ''wat ben ik uitgeblust!?'' Gustav lacht ''de jongens hebben me net een smsje gestuurd, en je beterschap gewent ze komen morgen even langs. Als je dat goed vind, samen met Maya..'' ''uhm,, ja is goed. Wie is Maya en de jongens?'' ik voel me zo dom als k dat moet vragen schijnbaar zijn het vrienden maar kan er me niks van herrinneren. '' de jongens zijn mijn band leden en vrienden en ook jouw vrienden , Maya is een vriendin van vroeger waar je altijd mee ging buitenspelen toen je bij je tante logeerde'' Marleen kijkt me bezorgt aan, en knuffelt me even'' als je het je niet kan herrinneren dan maakt dat egt niet uit hoor het komt allemaal van zelf wel.'' '' ach mischien als ik ze morgen zie dat ik het allemaal weer weet'' zeg ik met te veel zelf vertrouwen want wat als het dus niet zo is?!
''Ik ben even douchen want mean ik ben moe en iik stink naar datchinees voedsel'' ik en Gustav moeten en lachen en Marleen staat op om te gaan douchen.''Gusta
Als je wil blijven slapen net zo als Marleen mag dat wel hoor ?'' Gustav kijkt me aan, ''nee ik denk dat het beter is als ik zo maar is ga, je hebt al genoeg aan je hoofd'' ik knik, Gustav staat op en loopt naar de deur, ik loop achter hem aan, bij de voordeur blijven we even staan, '' sorry dat ik niet veel meer kan herrinneren maar iik wou je nogmaals bedanken voor alles,'' en ik geef Gustav een bedank kus op zijn wang. '' Jij kan er niks aan doen Shelley ik weet zeker dat het allemaal wel weer terug komt, tot dan ben ik er voor je'' we knuffelen even en als Gustav weg is doe ik de deur dicht plof op de bank en wacht tot iik eindenlijk onder de douche kan!..
THfan
THfan
Admin

Aantal berichten : 152
Registration date : 27-04-08

https://tokiohotelverhalen.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

de ontmoeting Empty Re: de ontmoeting

Bericht  Georgfanth vr mei 09, 2008 3:57 pm

1
Georgfanth
Georgfanth

Aantal berichten : 58
Leeftijd : 28
Registration date : 05-05-08

http://georgfanth.websitemaker.nl/tokiohotel

Terug naar boven Ga naar beneden

de ontmoeting Empty Re: de ontmoeting

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum