tokiohotelverhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

14 Juni

2 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

14 Juni Empty 14 Juni

Bericht  THfan zo mei 04, 2008 9:51 am

’Pap schiet nou op!’ Ja, ja Meike het is maar een concert in Nijmegen op 14 juni…’ ‘Maar een concert! Het is Tokio Hotel!’ ‘Het zal allemaal wel.’ ‘Oh ja pap ik heb mee gedaan aan een wedstrijd waar je een Meet&Greet met Tokio Hotel kan winnen, maar ik krijg pas te horen op het concert wie er gewonnen heeft dus als ik gewonnen heb dan zie ik ze echt!’ ‘Meike dat is maar een kleine kans dus niet bedroefd raken als je geen Meet&Greet wint…’ ‘Ik weet het, maar ik wil gaan ik wil al om 12 uur in de rij staan op vooraan te komen!’ ‘Meike ik ga daar echt niet tussen staan dus we wachten nog 1 uur’ ‘WAT!’ Zo kom ik nooit vooraan, want dan staan er al heel veel mensen…. ’‘Geen gemaar we gaan over een 1 uur discussie afgelopen.’ ‘Nou zeg zo zie ik Bill nooit van dichtbij…’ Meike loopt naar boven naar haar kamer ze heeft al alles in gepakt in haar met stiften bekliederde tas. Haar mobiel, iPod, fotocamera, kauwgom en natuurlijk stiften voor als er handtekeningen uit gedeeld zouden worden…. En nog veel meer.

Meike werpt een blik naar haar wekker het is eindelijk 1 uur. ‘Pap het uur is voorbij we gaan!’ ‘Oké heb je alles?’ ‘Ja al de hele tijd!’ Meike werpt nog snel een blik in de spiegel en…. Ze ziet er perfect uit! Dan rent ze naar beneden van de trap af. Haar vader staat al bij de deur om zijn jas aan te trekken. Dan wil Meike haar jas aan trekken maar dan… ‘Meike, heb je alles?’ vraagt de moeder van Meike. ‘Dat vroeg pap net ook al…’ Meike lacht. ‘Oké, dan kunnen jullie gaan veel plezier. ’ Luna de hond komt nog even een hartelijk afscheid van Paul ( de vader van Meike) nemen. Dat houdt in een kus van een hond dat heeft Paul haar aangeleerd. (Vies hé ik weet het) en dan gaan ze. Meike stapt de auto in. ‘Pap mag Tokio Hotel op?’‘Nee, straks ik wil nu even Bach luisteren.’ Meike kreunt. ‘Moet dat nou echt…’‘Ja je hoort Tokio Hotel straks ook.’ Paul doet de cd met Bach in de cd-speler in de auto en dan gaan ze. Dichtbij Nijmegen ziet Meike meer fans in de auto zitten die ook naar het concert gaan.

Als ze er zijn stappen Meike en Paul uit de auto. Dan ziet Meike een heel groot spandoek met erop ‘De mensen die de Meet&Greet hebben gewonnen met de hitkrant zijn”Linda van de Veen, Britt Nieuwenhuis, Simone Jasper en Meike Impens.’ Meike valt bijna flauw. ‘PAP, IK HEB DE MEET&GREET MET TOKIO HOTEL GEWONNEN!!!’ Meike wil gaan gillen en tegelijk huilen. ‘Meike even rustig ik ben erg blij voor je maar ik blijf wel even bij dat hek staan oké ’‘Maar je moet mee want meteen naar de Meet&Greet ga je naar het concert.’ ‘Oké…’ Paul zucht. Meike en Paul lopen naar Tanja van de hitkrant toe. ‘Hallo, ik ben Meike Impens en heb die Meet&Greet gewonnen.’ ‘Oké, mag ik even je identiteitsbewijs zien, want je kunt ook iemand anders zijn die zich voor neemt als Meike Impens en dat kunnen we niet hebben.’ Meike zoekt in haar tas naar haar identiteitsbewijs, want dat stond in de prijsvraag van de hitkrant dat je die moet mee nemen als je mee deed aan die prijsvraag. Meike laat Tanja haar identiteitsbewijs zien. Tanja knikt. ‘Oké, kom maar mee en wie is dat?’ ‘Ik ben Paul de vader van Meike.’ ‘Oh oké kom dan maar mee.’ Meike, Paul en de andere drie meisjes lopen achter Tanja aan. Als ze bij het hek aangekomen zijn waar de bussen achterstaan, stopt Tanja even om even te verteleen dat hun de winaars zijn en dan mogen ze erdoor. Meike haar hart bonkt heel hard. ‘Oh god ik ga Bill zien!’ denkt Meike. Als ze de bus in stappen ziet ze Tom, Bill, Georg en Gustav op staan om ons een hand te geven. Als Meike Tom, Georg en Gustav een hand heeft gegeven komt ze bij Bill. Als Meike een hand geeft aan Bill kijkt ze hem aan. Ze verdrinkt bijna in zijn mooie bruine ogen en bij Bill gebeurt het zelfde. ‘Bill kijkt me aan!’‘Broertje als je klaar bent er moeten nog meer mensen een hand geven’ zegt Tom. Meike ziet Bill blozen. Meike begint ook te blozen. Paul begint te praten met Gustav en Georg. De andere drie meiden zitten bij Tom te zwijmelen. In een keer voelt Meike iets in haar hand wat er in gepropt word. Meike kijkt in haar hand er zit een briefje in. ‘Oké, van wie is het?’ denkt Meike. Dan ziet ze Bill verlegen naar de andere kant kijken. Meike vouwt het briefje open. Er staat op ‘meine tel. Zahl: 06- 85933240 viele umarmungen Bill’ Meike pakt uit haar tas een papiertje en een stift en probeert zo onopvallend mogelijk haar nummer op te schrijven. Dan als Bill niet kijkt propt ze het briefje in zijn broek zak. Bill merkt het op en krijgt een hel grote lach op zijn gezicht. ‘Viele Danke.’ ‘kein Dank.’ Meike begint weer te blozen dan loopt ze naar Tom toe om een handtekening te vragen. Als Tom een handtekening geeft zit er een wantrouwig lachje op zijn gezicht. Zo te zien hebben Paul, Georg en Gustav het gezellig. Meike loopt naar ze toe. ‘Nien ich Liebe nicht Bach, ich Liebe Metallica.’‘ Aber Bach ist schön gut.’ Gustav, Georg en Paul beginnen te lachen. ‘jeder hat seinen eigenen Musikgeschmack’ zegt Georg. Dan krijgt Meike van Gustav en Georg een handtekening. Meike wordt in een keer ruw weg geduwt. ‘Wat krijgen we nou…’ Dan ziet Meike dat het die drie meiden zijn ze komen een handtekening vragen aan Georg en Gustav. Dan voelt ze dat ze aan haar hand vast gepakt wordt. Ze kijkt achter zich ze ziet dat het Bill is. Bill trekt haar mee naar achter naar de eettafel. Dan vraagt Bill: ‘schellen du mich?’ Bill kijkt in de ogen van Meike. ‘ Ja natürlich!’ Meike kijkt om zich heen. ‘Oké, niemand kijkt’ denkt Meike. Dan doet Meike haar armen om Bill heen. Bill omhelst Meike innig of hij Meike nooit meer los zou willen laten, maar dan…. ‘Sind du bereit?’(Ben je klaar) zegt Tom grinnikend. Meike laat Bill snel los. Dan draait ze zich om. Ze ziet dat Tanja in de deuropening staat van de bus, maar ze ziet ook dat de andere drie meiden jaloers naar haar zitten te kijken. Meike draait haar hoofd een beetje. Dan kijkt ze in het gezicht van Paul dat op onweer staat. ‘Oh help ik ben er geweest!’ denkt Meike. Gustav en Georg doen net of ze niks gezien hebben. Dan zegt Tanja: ‘Oké we moeten gaan komen jullie mee.’ Meike werpt nog snel een blik naar Bill en dan loopt ze naar Tanja toe de anderen volgen. Als ze uit de bus stappen loopt Paul meteen naar Meike toe. ‘Jongedame waar ben jij mee bezig je zit daar gewoon een van die jongens te omhelzen terwijl je weet dat een relatie onmogelijk en hij is ook al 18 jij bent pas 14!’ ‘Leuk hoor nou zie ik eindelijk Bill waar ik al jaren van hou en dan krijgen we dit en 14 is niet te jong.’ ‘Meike je weet niet eens hoe Bill echt is en ik vind 14 wel te jong en daarmee uit.’ Meike voelt in een keer een grote leegte. Verboden om iets met Bill te krijgen dat is het ergste wat Meike kon horen. Ze probeert zo normaal mogelijk te doen als ze bij het hek zijn en erdoor gaan om op het veld te komen. Tanja begeleid Meike en de anderen naar voren toe. Dan in een keer staat Meike helemaal vooraan met Paul. Meike voelt zich nu al rot om te vertellen aan Bill dat ze niks met hem mag. ‘Ik vergeet het nu maar even en ga me op het concert concentreren…’ denkt Meike. Meike kijkt op haar mobiel hoe laat het is. Al 10 minuten voor half 8 nog even en het begint. Meike ziet dat Paul zich zit te ergeren aan die gillende meiden. Meike ziet ook dat hij nog steeds boos is. Dan is het eindelijk half 8. Meike hoort het begin van Break Away. Dan komen Tom en Georg op rockend op hun gitaren en dan…. I've got other plans today, don’t need permission anyway... Dan komt Bill het podium op. Bill’s en Meike’s blik kruisen elkaar. Meike zit dat Bill helemaal opfleurt, maar ze zit er nog steeds mee dat ze moet vertellen dat ze niks met hem mag. Dan als er al veel liedjes voorbij zijn gekomen. Begint Bill iets te vertellen in het Engels: ‘I seeking a Young girl from public.’ Dan wijst Bill Meike aan ‘Oh help! Bill heeft mij gekozen om met hem Geh te zingen!’ denkt Meike. Dan loopt Bill naar het stuk podium waar Meike staat. ‘Come.’ Bill trekt Meike omhoog en knipoogt naar haar. ‘What’s your name?’ ‘Meike’ ‘Oké Meike we go sing Geh.’ ‘Oké’ ‘Are your ready!’ ‘Yes come on.’ ‘Oké Gustav ein, zwei, drei!’ Tage geh´n vorbei, Ohne da zu sein, Alles war so gut, Alles ich und du, Geh, Geh… Tot het einde van het lied ziet Meike dat Bill helemaal staat te stralen. Meike staat ook helemaal te stralen en moet bijna huilen, omdat ze weet dat ze nooit tegen Bill kan vertellen dat ze niks met hem mag. ‘Wat kan pap me ook schelen ik kan niet zonder Bill! Ik hou van hem en pap kan me niks verbieden!’ Als Meike weer door Bill van het podium afgezet word bij Paul weet Meike zeker dat ze niet naar hem gaat luisteren. Paul zit alleen maar zuur te kijken. De rest van het concert is Meike helemaal blij. Paul zit zich maar te ergeren dat Meike werd uitgekozen om met Bill samen Geh te zingen. Als het concert afgelopen is trekt Paul Meike mee. ‘Kom we gaan naar huis ik ben het zat om hier te zijn.’ ‘Maar…’‘Geen gemaar we gaan naar huis.’ Maar Paul krijgt de kans niet om weg te gaan, want Saki komt aangelopen. ‘Hey Mr. Impens Bill asked of your daughter here can remain?’ ‘What I will go to home!’ ‘You can go we care for her’ ‘Can I you believe?’ ‘Yes sir.’ ‘Oké, but my daughter may noting with Bill oké! ‘Yes.’ Dan loopt Paul me woedende stappen weg. Maar hij weet in zijn hart dat hij er goed aan gedaan heeft. Meike loopt met Saki mee. ‘Saki I love Bill and he my I can not without him.’ ‘I believe it I say noting to your father.’ ‘Thank you’ Meike voelt zich heel blij vanbinnen, omdat ze nou naar Bill gaat en omdat pap haar heeft laten gaan. Saki en Meike zijn achter het podium aan gekomen bij de kleedkamers. ‘In this room is Bill.’ ‘Oké Thank you’ Meike klopt op de deur.

‘Wer ist da?’ ‘Ich bin es Meike.’ ‘Komt innen.’ Meike komt binnen ze ziet dat Bill net bezig is met zijn T-shirt verwisselen. ‘Scheiße hilfe mich!’ Bill zit vast in zijn T-shirt Meike ziet dat hij er zelf makkelijk uit kan komen, maar ze helpt hem toch. Meike loopt naar Bill toe. Ze gaat voor hem staan en haalt zijn arm uit het verkeerde armsgat. Dan verliest Bill in een keer zijn evenwicht en valt boven op Meike. ‘Oemphf Viele Danke’ lacht Meike. ‘ Sorry Ich fiel’ Bill bloost. Dan komt in een keer dichterbij met zijn gezicht en dan zoent hij Meike of hij haar nooit meer ziet. ‘Oké, dit is het bewijs ik kan niet zonder Bill’ denkt Meike. Dan laat Bill Meike los. Hij gaat staan en trekt Meike omhoog. ‘Meike willen du meine Freundin sein?’ Bill Kijkt diep in de ogen van Meike. ‘Ja aber es muss geheim bleiben. Die Jungen können es kenne. Ich werde nicht dass die Fans, es kenne.’(Ja maar het moet geheim blijven. De jongens mogen het weten. Ik wil niet dat de fans het weten) ‘Ich kenne es aber es kann, dass es aus leckt.’(Ja, ik weet het maar het kann dat het uitlekt) Bill kijkt heel serieus Meike schiet in de lach. ‘Ja ich kenne es, aber wie es geschieht ich bliebe du Freundin!’(Ja, ik weet het, maar als het gebeurd ik blijf je vriendin) ‘Ich Liebe Dich Meike!’ ‘ Ich auch von dir!’ (ik ook van jou)’
‘Kann ich küsse Du?’ ‘Ja, das hat du nicht zu fragen!’ (Dat hoef je niet te vragen) ‘Ow oké.’ Bill lacht. Dan zoent Bill Meike. Als ze klaar zijn met zoenen wordt er geklopt aan de deur. ‘Innen!’ Georg komt binnen. Dan kijkt Georg naar Bill zijn gezicht en begint te lachen.
THfan
THfan
Admin

Aantal berichten : 152
Registration date : 27-04-08

https://tokiohotelverhalen.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

14 Juni Empty Re: 14 Juni

Bericht  THfan zo mei 04, 2008 9:51 am

‘Was?’ Dan ziet Meike het ook en begint te lachen. ‘Bill auf Ihr Gesicht sitzen meine lip-gloss.’ ‘ Ich bitte aber nicht, was Zusammen getan haben.’ Bill bloost dan veegt hij snel met zijn mouw langs zijn gezicht. ‘Sind du die neue Freundin von Bill?’ ‘Ja….’ Nou begint Meike ook te blozen. ‘Waarom zit ik nou te blozen ik moet niet verlegen zijn om te vertellen dat ik Bill zijn vriendin ben’ denkt Meike. ‘Meine neue Freundin ist die wahre für mir.’ ‘Oke ich bin glücklich für du. Ich kam frage oder zusammen was wollen essen mit mein, Tom und Gustav?’ ‘Ich und Meike gehen zu die tourbus dort koche ich für Meike.’ ‘Oh oké dann spät I eure jetzt alleine’ (Oh oké dan laat ik jullie nu alleen) Georg loopt de kleedkamer uit. ‘Gehen wir zum tourbus?’ ‘Ja!’ Bill loopt naar de deur toe en Meike loopt hem achterna. Bill houdt de deur voor Meike open. ‘Thanke.’ Bill lacht. Bill pakt Meike haar hand en ze lopen het gebouw uit naar de tourbus. Meike krijgt bijna een hartverzakking als ze buiten komen bij de hekken, maar dan ziet ze dat er niemand meer is. ‘Oh glücklich, dort ist niemand mehr.’ ‘Ja glücklich’ ‘Komm wir sind dort!’ Bill helpt Meike het opstapje op bij de tourbus. Als ze binnen zijn gaat Meike zitten. ‘Was gehen wir essen?’(Wat gaan we eten?) ‘Das ist ein Überraschung.’(Dat is een verassing) Bill knipoogt naar Meike. Dan loopt Bill naar hun kast toe en haalt er diep rode kaarsen uit en zet die op tafel.. Dan loopt Bill naar zijn slaapruimte toe en komt in een keer terug met een bos rode rozen. ‘Für ihr.’ ‘Oh Bill …’ Dan staat Meike op en loopt naar Bill toe en zoent en vol op de mond. Dan begint Bill te kietelen. ‘Waaaaaaaaah hahahahaha! Ich kann dar nicht gegen’ ‘Oh ich auch nicht’ Dan begint Meike Bill terug te kietelen. Ze vallen alle twee op de bank naast hun. ‘Hahahaha Oké Frieden’(Frieden = vrede) Dan Stoppen ze samen met kietelen en valt Bill van Meike af op de grond. ‘Autsjh’‘Geht es?’ ‘Ja’ Bill staat op en loopt naar de keuken en begint met koken.
Een paar uur later…
‘Meike, das Essen ist klär!’ ‘Es riecht güt!’ ‘Viele Danke!’ Bill komt binnen met twee borden met zelf gemaakte pizza met van alles. Bill zet het op tafel en loopt naar de tv toe hij pakt uit de kast een film. ‘Welches film is das?’ ‘Disturbia.’ ‘Du haben gutes auserwählt.’ ‘Glücklich’ Bill zet de film aan en gaat bij Meike aan tafel zitten. Hij snijdt de pizza in stukken en begint Meike stukjes pizza te voeren hetzelfde doet Meike bij Bill. ‘Arg nett!’ (Erg lekker!) Als de pizza op is staan Meike en Bill op Meike loopt Bill achterna naar zijn slaapruimte. (Wat er allemaal gebeurt tussen Meike en Bill blijft geheim dat mag Meike zelf invullen een beetje vroeg ja ik weet het, maar Bill heeft het lijkt me altijd zo druk)…

Bill en Meike zitten samen op de bank in de bus het is nu rond 1 uur. ‘Wo sind Georg, Tom und Gustav?’ ‘Ich kenne es nicht…’ Dan brult Bill: ‘GEORG, TOM UND GUSTAV SIND EURE HIER!’ Dan gaat de deur open waar Gustav en Tom slapen. Gustav komt naar buiten gestommeld met een trainingsbroek aan en een hemd. ‘Viele Danke für mein Aufwecken …’ (Erg bedankt dat je me wakker hebt gemaakt) Maar dan wordt Gustav overstemd door Tom. ‘BILL, LÄST MICH SCHLAFEN!’ Dan komt Georg naar beneden nog half slapend. ‘Es ist sehr spät geworden.’(Het is erg laat geworden) ‘Oh oké darum da Tom auf diese Weise eine Antwort gibt.’ (Oh daarom dat Tom op deze manier antwoord geeft.) Gustav kijkt verbaast naar Bill en Meike...

I know maar ja ik heb er weer een stuk bij geschreven misschien schrijf ik sraks nog een stuk je ik kijk nog even dit is het:




‘Sind du die Freundin von Bill? ’ ‘Ja, wußten Du das nicht dann? ’(Ja, weet je dat niet dan?) ‘Nien Georg haben nichts gesagt’(Nee Georg heeft niks gezegd.)‘Oh ja da waren ich vergessen!’( Oh ja dat was ik vergeten!)‘Bedauert mich, Gustav.’(Spijt me Gustav)‘Nicht arg.’ Dan gaat in een keer Meike haar mobiel af. Meike kijkt wie het is. ‘Oh nee pap weer’ denkt Meike. Dan neemt Meike op. ‘Hallo, met Meike’ ‘Waar blijf je ik dacht dat je gister avond thuis gebracht zou worden!’‘Ben ik ook ik logeer nou bij Maya een paar weken oké’‘Hoeveel weken?’ ‘5/6 ofzo…’‘Oké maar als ik je betrap dat je bij Bill bent dan heb je levenslang huisarrest!’ ‘Ja pap doei!’‘Dag…’ Dan hangt Meike op. ‘Bill ich habe gesagt, daß ich 5/6 Wochen an Maya bleibe. So muß ich sogar Maya schellen, aber dann muss
sie herkommen ist Da möglich?’ ‘Ja, warum nicht?!’ ‘Viele Danke Bill!’ Meike geeft Bill een kus op zijn wang dan toetst het nummer in van Maya. ‘Hallo met Maya!’ ‘Met Meike’ ‘Hey Meike hoe gaat het?’ ‘Goed en met jou?’ ‘Perfect waarom bel je?’ ‘Ehmmm… ik heb een vraag.’ ‘Wat dan?’ ‘Ga even rustig zitten’‘Waaah ik krijg de zenuwen van dit ik zit!’‘Oké, even alles uitleggen je weet dat ik naar 14 juni ben geweest en dat ik mee heb gedaan aan die wedstrijd waar je een Meet&Greet met TH kon winnen…’‘Jaaaaaah vertel verder!’ ‘Die had ik dus gewonnen…’‘WAT! Oké, ik ben officieel jaloers op je jij mocht Bill eindelijk zien van dichtbij terwijl ik nog niet eens Georg van dichtbij heb gezien, maar vertel verder!’ ‘Ik ben nu dus in de tourbus nog steeds met Bill die een arm om me heeft geslagen en ik ben zijn vriendin!’ ‘Volgens mij heb ik wat gemist….. OH GOD JE BENT DE VRIENDIN VAN BILL!!!!!!!!!!’‘Niet zo hard wil je me doof hebben ofzo! Bill staat me hier raar aan te kijken.’Ehmm pap heeft me verboden iets met Bill te krijgen en hij denkt nou dat ik bij jou ben…’‘WAT! Oké, wat moet ik doen?’ ‘Vertel je ouders dat je bij mij 5/6 weken komt logeren, dan kom je met de bus naar Den-Bosh en daar halen ik en de jongens je op met tourbus.’ ‘Ik ben in de zevende hemel ik ga Georg zien en de rest ik sta over een uur in Den-Bosh bij de arena oké kan dat.’ ‘Ja is goed ik denk dat wij pas over een uur of 2/3 in Den-Bosh zijn dus ga maar eerst lekker shoppen hahahaha!’ ‘Zal ik doen! Heb er zo een zin in!’ Dan hangt Meike op. ‘Bill wir müssen mit dem tourbus zum Den-Bosh… Kann das?’ ‘Ich denke das das möglich ist…Wo ist das?’ ‘In Noord – Brabant.’ ‘Kenne ich nichts aber ja…’ Meike begint te lachen dan staat Bill op en loopt naar hun chauffeur toe. Als Bill vertelt heeft waar ze heen moeten gaat de chauffeur op weg…

Rond 4 uur komt Meike en de rest aan. ‘Oh nein! Das was ich vergessen…’ Tom die eindelijk zijn bed uitgekomen is ziet dat er gillende meiden aangerend komen…

Tom die eindelijk zijn bed uitgekomen is ziet dat er gillende meiden aangerend komen Waaaaaaaaaaaaahhhhhh Tokio Hotel!!!!!!!!!!!!!!!!!!’ ‘Óh nien nicht jetzt!’ (Oh nee niet nu) Bill ziet het ook en trekt Meike mij naar zijn slaapruimte. ‘Ich lasse Georg von Ihnen mit ein Sonnenbrille herauf an sein haren für sein geschobenes Gesicht.’ (Ik maak een Georg van je met een zonnebril op en zijn haren voor zijn gezicht geschoven.) ‘Georg kann Ich von du einem Paar kleren verleihen für Meike?! (Georg kan ik een paar kleren lenen voor Meike?!) ‘Ja is gut!’ Georg komt naar benden met een paar kleren voor Meike en zijn styltang. ‘Danke Georg’ Georg lacht en loopt weer weg. Bill draait zich om en Meike doet de kleren van Georg aan dan gaat ze naar de badruimte toe en stylt daar haar haar. Als ze binnenkomt weer bij Bill dan loopt Bill naar haar toe en zet een zonnebril van hem op. Dan klopt er iemand op de deur. ‘Innen!’ ‘Dieses war ich vergessen…’ Georg geeft een leren jack aan Meike. ‘Du haben nicht Armen dieses Weise Unternehmens wenn I folglich dann morgens nicht angesehene Person es auf diese Weise.’ (Je hebt niet zo een stevige armen als ik dus dan valt het niet zo op) ‘Güt von du!’‘Danke Schön’ ‘Wie alt sind Du Vetter?’ (Hoe oud is je nicht) ‘12’ ‘Oh… oké’ ‘Georg!’ ‘Georg Suche eine Freundin…’ ‘Oh darum das du das Frage !’ Georg kijkt treurig. ‘Mein Vetter, den es überhaupt nicht schreckliche Entdeckung für Ihre Freundin hört zu sein.’ (Mijn nicht, zou het helemaal niet erg vinden om je vriendin te zijn hoor!) Georg klaart op. ‘Aber ist sie nicht zu jung?’ ‘Das muss sie selbst Aus machen…Aber ich denke das hat wohl kann, nur Du müssen es Geheimnis halten!’(Dat moet ze zelf uitmaken… Maar ik denk dat het wel kan) Ich wissen es, möglicherweise Wille sie mein nicht mal!’ (Ik weet het, misschien wil ze me niet eens!) ‘Georg sie Liebe Dich mehr als ein Jahr…’ (Georg ze houd al mee dan een jaar van je) ‘Der scheint ich schwierig für sie…’ (Dat lijkt me moeilijk voor haar)‘Ja wir müssen gehen Meike’( We moeten gaan Meike) ‘Ja!’ Dan trekt Bill haar mee en ze laten Georg verbijsterd achter. Tom staat al klaar. Hij geeft Bill een stift. Meike Blick, daß sie Du nicht erkennen. (Meike kijk uit dat ze je niet herkennen). Dan doet Tom de deur van de bus open. Meike valt bijna er wordt heel hard geduwt en onder Meike haar neus worden allemaal papieren gedrukt. Dan komt Saki naar buiten en die helpt de jongens en Meike. Dan ziet Meike op tien meter afstand Maya zwaaien. Meike zegt tegen Saki dat Maya bij de winkel New Yorker staat. Saki loopt zo snel mogelijk naar Maya. ‘Girl follow my please!’ ‘Yes i come’ Maya loopt achter Saki aan ze lopen een hele boog om de bus heen naar een andere auto. ‘Go in the car.’ Maya stapt de auto in. Dan loopt Saki weer weg en komt
er een chauffeur in de auto zitten. ‘I Bring you to a hotel the boys and your cousin comes there to with the tourbus.’ ‘Oh.. Let’s ride ’ Dan rijd Maya weg op weg naar het hotel toe…



Saki duwt sommige fans weg en helpt Tom, Meike en Bill weer de bus in. ‘Ich sah ein schönes Mädchen!’…
THfan
THfan
Admin

Aantal berichten : 152
Registration date : 27-04-08

https://tokiohotelverhalen.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

14 Juni Empty Verder 14 Juni

Bericht  Georgfanth ma mei 05, 2008 6:16 pm

1


Laatst aangepast door Georgfanth op za mei 23, 2009 10:11 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Georgfanth
Georgfanth

Aantal berichten : 58
Leeftijd : 28
Registration date : 05-05-08

http://georgfanth.websitemaker.nl/tokiohotel

Terug naar boven Ga naar beneden

14 Juni Empty 14 Juni

Bericht  Georgfanth ma mei 05, 2008 7:51 pm

2


Laatst aangepast door Georgfanth op za mei 23, 2009 10:11 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Georgfanth
Georgfanth

Aantal berichten : 58
Leeftijd : 28
Registration date : 05-05-08

http://georgfanth.websitemaker.nl/tokiohotel

Terug naar boven Ga naar beneden

14 Juni Empty Re: 14 Juni

Bericht  THfan ma mei 05, 2008 11:41 pm

leuk verhaal!
verder:D
THfan
THfan
Admin

Aantal berichten : 152
Registration date : 27-04-08

https://tokiohotelverhalen.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

14 Juni Empty Verder

Bericht  Georgfanth di mei 06, 2008 7:00 pm

3


Laatst aangepast door Georgfanth op za mei 23, 2009 10:12 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Georgfanth
Georgfanth

Aantal berichten : 58
Leeftijd : 28
Registration date : 05-05-08

http://georgfanth.websitemaker.nl/tokiohotel

Terug naar boven Ga naar beneden

14 Juni Empty Verhaal

Bericht  Georgfanth do mei 08, 2008 7:59 pm

4


Laatst aangepast door Georgfanth op za mei 23, 2009 10:12 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Georgfanth
Georgfanth

Aantal berichten : 58
Leeftijd : 28
Registration date : 05-05-08

http://georgfanth.websitemaker.nl/tokiohotel

Terug naar boven Ga naar beneden

14 Juni Empty Re: 14 Juni

Bericht  Georgfanth vr mei 09, 2008 5:09 pm

5


Laatst aangepast door Georgfanth op za mei 23, 2009 10:12 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Georgfanth
Georgfanth

Aantal berichten : 58
Leeftijd : 28
Registration date : 05-05-08

http://georgfanth.websitemaker.nl/tokiohotel

Terug naar boven Ga naar beneden

14 Juni Empty Verhaal verandering

Bericht  Georgfanth vr mei 09, 2008 6:17 pm

6


Laatst aangepast door Georgfanth op za mei 23, 2009 10:13 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Georgfanth
Georgfanth

Aantal berichten : 58
Leeftijd : 28
Registration date : 05-05-08

http://georgfanth.websitemaker.nl/tokiohotel

Terug naar boven Ga naar beneden

14 Juni Empty Re: 14 Juni

Bericht  THfan vr mei 09, 2008 6:20 pm

is goed Very Happy
leest ook makkelijker, want dan hoef je niet alles steeds te vertalen enzo.
en zeker met mijn duitse kennis Razz study
THfan
THfan
Admin

Aantal berichten : 152
Registration date : 27-04-08

https://tokiohotelverhalen.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

14 Juni Empty Re: 14 Juni

Bericht  Georgfanth vr mei 09, 2008 8:09 pm

7


Laatst aangepast door Georgfanth op za mei 23, 2009 10:13 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Georgfanth
Georgfanth

Aantal berichten : 58
Leeftijd : 28
Registration date : 05-05-08

http://georgfanth.websitemaker.nl/tokiohotel

Terug naar boven Ga naar beneden

14 Juni Empty Re: 14 Juni

Bericht  Georgfanth za mei 10, 2008 8:54 pm

8


Laatst aangepast door Georgfanth op za mei 23, 2009 10:14 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Georgfanth
Georgfanth

Aantal berichten : 58
Leeftijd : 28
Registration date : 05-05-08

http://georgfanth.websitemaker.nl/tokiohotel

Terug naar boven Ga naar beneden

14 Juni Empty Re: 14 Juni

Bericht  Georgfanth zo mei 11, 2008 8:11 pm

9


Laatst aangepast door Georgfanth op za mei 23, 2009 10:14 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Georgfanth
Georgfanth

Aantal berichten : 58
Leeftijd : 28
Registration date : 05-05-08

http://georgfanth.websitemaker.nl/tokiohotel

Terug naar boven Ga naar beneden

14 Juni Empty Re: 14 Juni

Bericht  THfan zo mei 11, 2008 8:13 pm

leuk verhaal!
dat shirt, whaha Razz
THfan
THfan
Admin

Aantal berichten : 152
Registration date : 27-04-08

https://tokiohotelverhalen.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

14 Juni Empty Re: 14 Juni

Bericht  Georgfanth zo mei 11, 2008 8:15 pm

10


Laatst aangepast door Georgfanth op za mei 23, 2009 10:15 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Georgfanth
Georgfanth

Aantal berichten : 58
Leeftijd : 28
Registration date : 05-05-08

http://georgfanth.websitemaker.nl/tokiohotel

Terug naar boven Ga naar beneden

14 Juni Empty Re: 14 Juni

Bericht  THfan zo mei 11, 2008 8:17 pm

gaaf:D
sorry, dat ik niet iedere keer een reactie post, maar ik lees het wel gewoon Very Happy
THfan
THfan
Admin

Aantal berichten : 152
Registration date : 27-04-08

https://tokiohotelverhalen.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

14 Juni Empty Re: 14 Juni

Bericht  Georgfanth di mei 13, 2008 7:02 pm

11


Laatst aangepast door Georgfanth op za mei 23, 2009 10:15 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Georgfanth
Georgfanth

Aantal berichten : 58
Leeftijd : 28
Registration date : 05-05-08

http://georgfanth.websitemaker.nl/tokiohotel

Terug naar boven Ga naar beneden

14 Juni Empty Re: 14 Juni

Bericht  Georgfanth di mei 13, 2008 8:55 pm

12


Laatst aangepast door Georgfanth op za mei 23, 2009 10:16 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Georgfanth
Georgfanth

Aantal berichten : 58
Leeftijd : 28
Registration date : 05-05-08

http://georgfanth.websitemaker.nl/tokiohotel

Terug naar boven Ga naar beneden

14 Juni Empty Re: 14 Juni

Bericht  Georgfanth wo mei 14, 2008 5:47 pm

13


Laatst aangepast door Georgfanth op za mei 23, 2009 10:16 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Georgfanth
Georgfanth

Aantal berichten : 58
Leeftijd : 28
Registration date : 05-05-08

http://georgfanth.websitemaker.nl/tokiohotel

Terug naar boven Ga naar beneden

14 Juni Empty 14 Juni (z) ik moet nog kijken of ik de (s) ga gebruiken.

Bericht  Georgfanth wo mei 14, 2008 6:40 pm

14


Laatst aangepast door Georgfanth op za mei 23, 2009 10:17 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Georgfanth
Georgfanth

Aantal berichten : 58
Leeftijd : 28
Registration date : 05-05-08

http://georgfanth.websitemaker.nl/tokiohotel

Terug naar boven Ga naar beneden

14 Juni Empty Re: 14 Juni

Bericht  Georgfanth di mei 20, 2008 8:15 am

15


Laatst aangepast door Georgfanth op za mei 23, 2009 10:17 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Georgfanth
Georgfanth

Aantal berichten : 58
Leeftijd : 28
Registration date : 05-05-08

http://georgfanth.websitemaker.nl/tokiohotel

Terug naar boven Ga naar beneden

14 Juni Empty 14 juni (z) (s)

Bericht  Georgfanth zo jun 08, 2008 6:20 pm

16


Laatst aangepast door Georgfanth op za mei 23, 2009 10:17 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Georgfanth
Georgfanth

Aantal berichten : 58
Leeftijd : 28
Registration date : 05-05-08

http://georgfanth.websitemaker.nl/tokiohotel

Terug naar boven Ga naar beneden

14 Juni Empty Re: 14 Juni

Bericht  THfan zo jun 08, 2008 7:06 pm

whaha, gaaf:D

is die foto van jouw plaatje bewerkt??
serieus! ik wist dat ie groen-grijze ogen had, maar zo!!!
echt superknap!
THfan
THfan
Admin

Aantal berichten : 152
Registration date : 27-04-08

https://tokiohotelverhalen.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

14 Juni Empty Re: 14 Juni

Bericht  Georgfanth zo jun 08, 2008 7:54 pm

17


Laatst aangepast door Georgfanth op za mei 23, 2009 10:17 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Georgfanth
Georgfanth

Aantal berichten : 58
Leeftijd : 28
Registration date : 05-05-08

http://georgfanth.websitemaker.nl/tokiohotel

Terug naar boven Ga naar beneden

14 Juni Empty Re: 14 Juni

Bericht  THfan zo jun 08, 2008 9:14 pm

is nu wel spannend!
ben benieud hoe het afloopt!
THfan
THfan
Admin

Aantal berichten : 152
Registration date : 27-04-08

https://tokiohotelverhalen.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

14 Juni Empty Re: 14 Juni

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum